Eentje Hans. Welke weet ik nog niet
Eerlijk, ik heb de datum nooit goed staan.
Enige tijd terug hier op het forum een SBGA211G kunnen overnemen. Eigenlijk ook wel even tijd om deze te showen. Wat mij betreft een van de mooiste GS’en met een puike uurwerk techniek. Heerlijk
Blijft mooi. Zeker op de deze band.
Wat is het ref nr van deze?
De SBGK007 (handopwinder)
Nou @Hans, hier heb je een referentie mocht je je SBGY005 ooit willen verkopen. Dit is in gebruikte conditie zonder originele band of gesp. Idioot hoe mensen zich gek laten maken door veilingen:
Die estimate slaat ook wel nergens op. 1 van de mooiste recente LE’s in een oplage van 22 stuks… het was te verwachten dat die voor een mooi bedrag zou gaan
Idioot? Dit zijn gewoon de ware kenners hahahaha.
Ruim een jaar geleden is er ook eentje verkocht in Japan. Die was echter gloednieuw en ging ook voor 15K USD. De prijs verbaast me dus niet echt.
Persoonlijk zou ik m er niet voor wegdoen.
Dank voor je bericht!
Ik ga gokken op je 375. Dat is echt de jouwe!
Die is al weg
Ik ga hem toch houden, het winterzonnetje heeft me weer bij mijn verstand gebracht. Direct een strap met de Delugs kerstverkoop besteld om hem met de kerstdagen te dragen
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Zoiets ja…
Net een telefoontje gehad van Tensen in Antwerpen dat ze de SBGY027 op voorraad hebben. Iemand die al gezien in het echt?
Dit lijkt meer op de SBGY029 (gebroken wit) dan de SBGY027 (grijs). Weet je zeker dat dit hem is? Als het goed is word ik in januari gebeld om de SBGY027 te bekijken.
De 029 wordt alleen in de UK verkocht
Plaatje laat ook grijs zien