Je zult gelijk hebben, maar ik zie het verschil echt niet… Geen probleem, ik zal het dan als één LE van 200x beschouwen.
Edit: volgens mij praten we langs elkaar heen. Want ik zie nu dat de tweede foto van jou uit een review van de SBGY029 (de gebroken witte UK LE) komt, dus die andere betreffen waarschijnlijk dezelfde.
Het is zeker de 027, dit is een foto van Fratello. Ik denk dat het licht enorm veel effect heeft op die plaat, maar met weinig licht zal hij een stukje grijzer zijn. Dit is een foto van Les Rhabilleurs:
Ik geraak helaas niet in Antwerpen direct, maar ik wil gerust mijn reservatie naar jou laten gaan. Dan moet je wel even naar Antwerpen . Stuur gerust een PB
Even een toelichting dan… Ik was al bezig te verantwoorden aan mezelf waarom ik weer een GS zou kopen in plaats van een Zenith El Primero, terwijl ik me had voorgenomen dit jaar geen horloges meer te kopen .
Dat soort kronkels kennen we hier allemaal wel denk ik!
Ik heb deze net 2 horloges gekocht in 2 weken, krijg ik vandaag dat telefoontje ivm die SBGY027 hierboven… Ik was ook al even aan het bedenken of die er toch niet nog bij zou kunnen. Maar best dat die dilemma’s zichzelf vaak wel oplossen. In mijn geval zegt mijn bankrekening duidelijk “neen!”.
Welke Zenith heb je op het oog, dat die tegen de SBGJ op zou kunnen?
Heel aardig van je, maar dat zal niet nodig zijn Sowieso ben ik nog steeds aan het twijfelen over een mogelijke SBGY - laat staan wélke - en dat komt toch wel door de prijs.
Ik vind 10k toch écht wel veel geld voor een horloge, en als ik dan tóch een belachelijk duur horloge zou kopen… dan misschien beter doorsparen voor iets waar ik geen enkele twijfel over heb. Ik blijf dromen over een Eichi 3 in 37mm
Snap ik. GS van rond de 5k imho zijn beter te plaatsen, als dat richting de 10 gaat dan komen er ook weer andere dingen in zicht. Er is een reden dat ik zelf nog geen SBGY heb
Ik wacht ergens op een ZGAN met de kop af. De reguliere collectie Omiwatari of de SBGY011 met zijn mooie dunne 44GS kast zouden wel eens aantrekkelijker kunnen passeren zo