Thanks! Nee, het is geen GS wintermuts. Zou wel leuk zijn trouwens.
Dat is een schoonmaakdoekje in de vorm van een handschoen.
Beide al eens gepast? Ik had veel verwacht vd Snowflake, maar ik vond hem te groot en te glimmend. De SBGA465 hadden ze niet liggen. Die had ik als “kleine snowflake” ook wel willen zien.
Inderdaad in Nijmegen gekocht
Nee ik wou beiden gaan passen en kijken. Vooral omdat ze deze ook scherp als occasion hadden liggen. Heb jij die nu? Dan was je me net voor Ik wou afgelopen week kijken, maar was ziek…
Denk vooraf dat de snowflake mij net beter past, juist door die grootte, maar we gaan het zien.
Veel plezier ermee iig. Sowieso super mooi horloge.
Absoluut
Die doet me wel een beetje denken aan zo’n auto interieur, ik ben benieuwd hoe hij in het echt overkomt:
De SLGH003 is ook mooi denk ik. Alleen die rode secondenwijzer vind ik te jolig:
Grappig, ik zie nu dat de 019 het woordje “automatic” niet meer heeft en de 003 nog wel.
Heeft er iemand die SLGH019 al in het echt gezien? Blijkbaar enkel online te koop. Vroeg het aan de AD. Leuke marges voor GS als ze tegen die prijs direct verkopen.
Toen ik een paar weken geleden bij Seiko in Amsterdam was hadden ze hem niet. De aparte modellen die ik mij kan herinneren waren de SLGH009, SLGH013, SLGA007 en SLGA017.
Beste GS’ers. Nog steeds in mijn nopjes met de SBGA415. Turend op de wijzerplaat vroeg ik met af wat de betekenis is van wat er rechts naast de 6 uur index staat. Links heb ik al ontcijferd
Sorry voor het brakke licht, maar we leven nu eenmaal even in het donker.
Als ik me goed herinner is dat kast/modeltype.
Dat is de sleutel van de Zaratsu vertanding.
De SBGA375 power reserve en date window ogen rustiger. Blauw is wel iets donkerder
Hij is binnen. Erg gaaf horloge.
Waar de plaat op foto’s altijd bruin lijkt, is hij toch echt zwart. Er zit een goudkleurige gloed overheen omdat de chapterring een gouden rand heeft. Net als de SBGX089 en SBGJ021
Helaas past een 1.4mm schroevendraaier niet op deze band, dus dragen zit er nog even niet in. De schroefjes zijn kleiner dan van de 5-piece
Klopt, die 3 links hebben een 1,2mm als ik het goed onthouden heb
Mooie aanwinst! Ik ben benieuwd naar de daglichtfoto’s
SBGX061 eerder vandaag opgehaald. Alleen de band nog op maat laten maken, want heb het juiste tooltje niet
Voor de leden met een SBGN is dit wel een leuke MN strap. Ik had 'm gekocht als ik niet al iets dergelijks had. Verder geen banden met de verkoper.
Mooi. Erg mooi.
- weinig tapert
- wijzers te breed
- band te breed
- indice op 12 is een grootzijl
Het is voor mij een typisch geval van four strikes and you’re out. Grappig hoe we beide horloges totaal verschillend ervaren.
Hulde!
Ik heb zelf besloten dat mijn GS sluitstuk dit horloge gaat zijn:
Simpel. Elegant. Mooi van wijzerplaat. En met ranke wijzertjes.