Dat niet. Maar 38 of 39mm was echt top geweest
Oef, ik dacht dat hij 41 was.
Kan ik beide nieren houden
Prachtig ding. Als ie 37,5 mm diameter had gehad en 9 mm dik was geweest, had ik âm perfect gevonden.
Super mooi
Gisteren een paar modellen kunnen passen:
Ben er nog altijd niet over uit of het een 44gs model of toch de gmt uit de elegance lijn moet worden (de SBGM221 hadden ze helaas niet)
Die 44GS kast heb ik zelf ook gehad, tijd terug.
Als design erg geslaagd.
Maar voor mijzelf waren die platte gepolijste vlakken te grote glimmende spiegels.
Dus GMT all the wayâŠ
Veel plezier met je zoektocht @Erik11
Die zoektocht duurt me al langer dan me lief is
Polaris kopen?
Die Polaris is prachtig! Zou die zeker kunnen kopen. Maar naast 4 andere duikhorloges (waarvan 3 zwart) en een paar allrounders vond ik âm te weinig toevoegen voor mijzelf.
Daarover gesproken: gisteren weer de 1e generatie Planet Ocean gedragen. Hoe bevalt de jouwe?
Herkenbaar
Beste aankoop van 2022 geweest! Hadden gisteren een kleine GTG en daar was men ook te spreken over de PO.
Heb je de skyflake ook overwogen? Erg veelzijdig als je de originele band los laat. Spring drive, gave wijzerplaat.
Misschien ook eens langs Aken rijden. Gave modellen op voorraad o.a. beide birch, skyflake en die nieuwe GMT:
Goed plan indd, want Vaessen heeft niet meer zoveel helaas.
Studio kĂŒpper. Fijne zaak en ze hebben inmiddels ook Tudor. Ik kom er regelmatig en rustig passen is helemaal goed.
Dan zou het voor mij de sbgj217 met de zilveren wijzerplaat zijn. Dan kun je samen met @bauhaus een GTG houden.
Hij gaf trouwens aan dat er voor GS in januari een prijsverhoging komtâŠ
Ja dat zei de online boutique ook. Dat de prijzen gingen stijgen. Ik zat nog te twijfelen over een slgh019, titanium met blauwe iwate wijzerplaat. Maar ik heb het nu even gehad met de zoektocht. âHetâ horloge zit er nu gewoon niet bij.
Ik had een mooie gouden GS op chrono24 gevonden, maar dat horloge vind ik op meerdere plaatsen terug en de verkoper reageert niet. Dus daar ga ik ook niet op âkopenâ drukken.
Ik zie dat bij meer Japanse aanbiedingen op Chrono. Dat die via Buyee en Ebay vaak voor meer geld aangeboden worden. Zijn dat dropshippers die een kansje denken te kunnen pakken? Ze kopen het oorspronkelijke horloge dan pas als jij hun aanbieding hebt gekocht. Instant winst.
Sowieso kom je met gouden GS in een prijscategorie waar anderen veel mooier afgewerkte uurwerken hebben, zoals GlashĂŒtte, Chopard en Patek Philippe. En dan is een 9S64 handopwinder wel echt eenvoudig. Functioneel gezien erg goed, dat is het probleem niet. Maar qua gevoel heb je niet iets bijzonders.
Mooie kansen liggen er steeds meer bij de double logo horloges in Japan. Die heb je in zeer goede staat voor 4000 euro op je deurmat liggen.
De ene sbgw047 die te koop staat kost dan weer meer twee keer dat. Hij ziet er erg scherp uit trouwensâŠ
Heeft het meerwaarde kun je je ook afvragen. Maar dat geld voor alle gouden horloges
Het is sjiek, bling, maar krasgevoeliger. Dus functioneel is het minder, maar qua uitstraling beter. Dus eigenlijk overbodig. Zoals zoveel.
Ben benieuwd - het is natuurlijk al heel erg hard gegaan met de Evolution 9 horloges en de Spring Drive SBGY serie tegen de 10k.
Dat vind ik inderdaad ook wel verrassend, ik had gedacht dat de rek er wel uit zou zijn met hun huidige prijzen. Misschien heeft het te maken met de zwakte van de Yen.