Laat je Grand Seiko zien VII

Jazeker, ook voor een monitor en tegelijkertijd onder een led-lamp doet de wijzerplaat het gewoon. :heart_eyes:

21 likes

Gefeliciteerd! Hier is de GS liefde bij mij mee begonnen, had je deze via het forum gescoord? Ik meen een erg schappelijke prijs.

Dank en correct… Was niet echt op zoek maar soms komt zoiets langs en “moet” je wel toehappen. Ik heb reeds een SBGX063 in bezit wat eigenlijk hetzelfde horloge is maar dan nog met het oude dubbel logo en een champagne plaat.

Ergens was een horloge met een zwarte plaat nog wel een wens aangezien die echt een heel ander karakter geeft. Minder sjiek en beter dagelijks geschikt naar mijn mening. Eigenlijk zou mijn ideale horloge een 36 of 37mm GS zijn met een heritage kast, zwarte plaat en een Spring Drive uurwerk. :wink:

13 likes

SBGA085/285?
39mm, maar komt verder overeen met je wensen

5 likes

Ik heb de sbga285 en kan vertellen dat die inderdaad wel heel mooi en fijn is! Absolute aanrader

1 like

Het formaat is erg prettig van zowel de sbga285 maar zeker ook van de sbgn023

12 likes

Love the gmt

1 like

Ja klopt… Die komt zeker goed in de buurt.
Echter zou ik hem liever kleiner hebben en is dat ook een goede reden om dat geld nog niet uit te geven… Er moet wat te wensen over blijven. :wink:

Tot die tijd is een 9F ook geen straf!

1 like

Een van de mooiste vind ik! :+1:t2:

1 like

Een beetje fuzzy, maar de lume plot is scherp. Het is een lekker horloge.

Mijn titanium sbga231

23 likes

Wat @anon6060116EV zegt, de beste optie met je wensen.

Gezien de dikte van de kast is kleiner dan 39mm in mijn ogen uit proportie. Daarbij is te lug to lug kort en draagt dit horloge totaal niet groot en precies zoals het hoort bij een sportief horloge op staal. Ik heb een 16,8cm pols

14 likes

15 likes

Ik hoop ergens in 2023. Had afgelopen week een keer langs de dealer gewild om wat te passen en proberen (en waarschijnlijk kopen), maar is er niet van gekomen. En om nu op de laatste middag van het jaar nog even binnen te wippen.
We zullen het komende week weten.

2 likes

Ssstt… Probeer mij nou niet over te halen! :joy:

1 like

Ook nog dezelde kleur plaat als die van je nieuwe aanwinst. Mat antraciet of git zwart :wink:

1 like

Nice

1 like

Misschien eens vreemd gaan

Als ik mij goed herinner is hij 37,5mm :blush:

5 likes

Ik dacht 38,2 mm

7 likes

iig in die richting :grin:
Wat is hij mooi hè

1 like

Groetjes terug.