Dat heb je 100% door…
nee, ook niet. En ik heb geen zin meer in de Seiko Boutique, ballentent.
Maar goed : de band, de wijzerplaat, en eventueel de kastvorm. Is niet zo moeilijk dus, de SGVBPXGV207 gaat m worden. Denk ik.
Ah ja, komt wel goed. Alle tijd, toch geen haast.
De uurmarkers zijn ook anders. Het zijn van die details die je wel gaan opvallen als je er een eindje naar gaat staren
De tapse markers van de 223 tonen wat sportiever, de dubbele rechte van de 207 is ook wel prachtig om met een loupje eens naar te kijken 
Weet ook dat die hoekige gepolijste kast krasjes en deukjes meer gaat tonen, dus als je daar gevoelig voor bent, beter niet doen. Het profiel ervan is wel prachtig met die hoeken.
Succes met de keuze! 
Importeer een SBGV231 uit Japan. Heb je ook 40mm maar titanium en de mooie band.
Ja hee. Ga jij het nog ff lastiger maken.
Ik koop er waarschijnlijk wel eentje in Japan, die via mijn Japanese Connection wordt meegenomen. Scheelt me weer een paar honderd.
Voorlopig is het nog een plan hè. … het is voor mij al een mega shock om van dikke, zware lompe duikers naar een dunne tikkende lichtgewicht te gaan.
De kast , maar de 223 band vindt ik mooier 

Mooi vooruitzicht. Ik hoop in maart 2026 eenzelfde heuglijk jubileum -met uitkering- te mogen meemaken, ben dan 67 (…). En misschien koop ik daar dan ook wel een GS springdrive van. Leuke aanvulling naast mijn automatische SBGR309G.
Als je in de buurt van Nijmegen woont, kan ik je Eugene van Baal aanbevelen. Topadres en geen enkel probleem om GS’en te bekijken en passen. Eventueel kunnen ze ook een specifiek model van de GS boutique in Parijs voor je bestellen. Zo ben ik aan mijn automaat gekomen. Alleen: bestellen is dan wel kopen.
Ach, die 4 jaar zijn zo voorbij 
Woon in de buurt van en werk in Rotterdam.
Vraag me wel af, heeft iedere GS dealer zo z’n eigen voorraad en aanbiedingen of is het allemaal centraal geregeld?
Ik zie net dat ze in Amersfoort 2 modellen hebben die ik kan vergelijken. Dus de 2 bewuste banden en kasten.
Ben ik weer wat verder.
Eigenlijk ben ik wel een beetje verbaasd hoor , jij een GS
maar prachtig 
Je hebt al wat huiswerk gedaan

Ik heb ook een aantal automaten en bij een horlogewissel moet ik daarvan eerst dag en/of datum en tijd gelijk zetten, terwijl je een solar of quartz horloge gelijk om je pols kan slingeren. Ook wel (eens) fijn
Ja en ja.
Pertijs hier in Breda (vlakbij voor mij) heeft niet veel, en qua korting: mweh 
Van Baal had veel meer en daar was wel wat bespreekbaar.
Tja, ik ken het nou allemaal wel. Zit niet veel meer op het forum, en de horloges zelf boeien mij ook niet meer. Ook een dagje ouder, ben wat afgevallen dus een iets kleiner formaat moet kunnen. Denk ik 
Maar goed, het enige verschil met een duiker is de bezel. Voor de rest verandert er qua uiterlijk niet veel natuurlijk. Zwart, staal, glimmend.
Yep. Lijkt bescheiden, maar knalt wel van je pols af 
Ja, lekker makkelijk. Onderhoud nul, om de 5 jaar ofzo een batterijtje en eventueel de pakkingen (bij elkaar een meier- officieel - ).
En het moet wel wat kunnen hebben. Ben wat dat betreft ook een vrij lompe boer en let nooit op beschadigingen.
Stappen, trainen, klussen, festivals, zwemmen, alles moet kunnen.
Leer, nato of rubber vind ik niks, kleurtjes ook niet.
En deze GS triggert mij wel. Wilde eerst nog voor een Omega AT gaan, maar die pakt mij niet.
De wijsheid komt met de jaren toch 
Paar jaar geleden dacht ik nog pffff hoop geld voor een Seikootje
nu zie ik er de schoonheid echt wel vanaf .

De meeste GS die ik gepast heb (best wel wat eigenlijk) deden mij niet veel. Waar ik nu enigszins op loop te azen is mooi hoor.
Heb zelf ook niks met het springdrive wijzertje, dus dat valt al snel af. Plus staal only, nog een dingetje.
Nog eens wat : ik had gisteren een Omega PO 600 gepast.
Oei. Stond voor geen meter, viel echt zwaaaaaaar tegen. Zo mooi op de foto, 3 x niks om mijn pols.
Die standaard Seamaster (blauwe/zwarte, golfjes) stond vroeger ook heel lang op mijn lijstje, totdat ik ze paste : nope. Bloedsjacherijnig de winkel uitgelopen.
Blijft toch grappig hoe dat verschillend kan zijn.