Laat je Grand Seiko zien VII

Erg mooi, veel plezier ermee!

1 like

Prachtig, dit is altijd al een favoriete GS van me!

1 like

Dank!

Meer dan terecht!
Een verborgen parel in de collectie, staat momenteel ook niet meer op de website als ik het goed heb. Ik ben blij dat ik eentje kon passen hier in de buurt :blush:

1 like

Schitterende GS, gefeliciteerd met deze NA!

1 like

Prachtig Jasper. Van harte met de NA. Die kast blijft gewoon fantastisch. :ok_hand:

1 like

Prachtig!

1 like

Klasse horloge

1 like

Schitterend!

1 like

Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier van deze prachtige aanwinst :partying_face:

1 like

Lekker hoor, gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

Mooie aanwinst, Jasper! Alles is in balans bij dit horloge.

Dat wordt dan wel een probleempje voor jou bij de evolution 9 modellen. 1 van de eigenschappen is namelijk dat de band 50% van de kast moet zijn.

2 likes

De kast is toch 40mm? Waarom moet de band dan 22mm zijn? Dat is meer dan 50%.

Ik vond de evolution 9 serie ook substantieler dan ik had verwacht toen ik hem paste. De breedte van de band tov de kast speelt daar een belangrijke rol in denk ik.

1 like

Hoppa, heel tof!

1 like

Dank heren! :smiley:

2 likes

Dit is echt een mooie wijzerplaat. Zit namelijk best wel wat diepte/ laagjes in.
image
En met die rode accenten is het nog sportief ook.

12 likes

Dank :smiley: Het is inderdaad een prachtstuk met die mooie rondingen en subtiele hoeken hier en daar. En je hebt direct een spiegel mee om je haar goed te leggen indien nodg :sunglasses:

Zeker. Die sunburst en dan die zwarte ring rondomrond. Dit type uurmarkers zijn ook niet zo vaak gebruikt dacht ik. Heel leuk om rustig naar de staren op een mooie zomeravond :wink:

1 like

Poah lekker bezig Jasper :ok_hand::muscle:

images(11)

1 like

Dank @Jansd !

Het is niet alleen de 22mm breedte, de band tapert ook amper. De 21mm van de 62GS kasten vind ik bv minder storend, die band tapert toch een stuk meer dacht ik. Maar geef mij maar een 19/20 als ik mag kiezen :slight_smile:

Dat is vooral de band inderdaad. Ze passen ook minder truucjes toe om de kast slanker te doen tonen. Hij draagt daardoor mooi plat tegen de pols, maar hij toont ook wat dikker vind ik.