Zeker doen, ik heb geen idee waarom deze niet standaard op staal werd geleverd.
Alhoewel ik van de stalen / titanium banden ben, heb ik toch nee gestemd. Ik vind de beads of rice banden erg mooi, maar deze heeft me nooit zo aangesproken. Heeft deze wel een taper? Of gaat deze gewoon rechtdoor? Dit is voor mij een twijfelgeval.
Precies, volgens mij geen taper. Ook een minpuntje. Maar met 19 mm wellicht niet heel problematisch.
Als je het zelf een mooie combi vindt, moet je hem gewoon bestellen.
25,- wat let je
Ik heb deze Grand Seiko SLGH007 in het echt mogen bewonderen. Dit horloge uit de masterpiece collectie heeft in haar platina kast bevindt zich het 9SA5 hi-beat uurwerk. De wijzerplaat is een zogenaamde “tree trunk” wijzerplaat. Als je dit horloge kantelt in het licht lijkt het alsof de nerven als een soort rivier op je af komt, dit geeft enorm veel diepte aan het horloge. Verder geeft het sterretje op de wijzerplaat aan dat de wijzers en indexen van witgoud zijn gemaakt. Al en al een prachtig horloge, en zeker één van mijn favoriete Grand Seikos!
En dat geleuter over de maan vind ik wel wat raar, ik zie het gewoon als een Cocktail-time dial. Maar dan een hele strakke.
Even een schaamteloos stelletje crossposts voor de sfeer:
Prachtig! Vooral de groene is !
Niets aan doen alleszins, die glimmende bezel maakt het af
Mooie set man!
Niks mis mee, een harstikke mooi geïntegreerd dopje.
Ik denk dat ik het met je eens ben.
De vraag staat bij Seiko nog wel uit voor een alternatieve vouwsluiting. Ben benieuwd wat er terugkomt.
Kan ik inkomen, de “standaard” sluiting is uitzonderlijk elegant. Er wordt vaak gehamerd op micro adjustments, maar dat maakt het geheel bijna altijd lomper.
We zien het wel passeren