Laat je Grand Seiko zien VII

Vreselijk stuk… te groot en zwaar, weinig taper en geen fijnafstelling op de band, geen lume.

Nu even de rest van mijn collectie verkopen :sunglasses:

Even serieus: Het blauw is mooi donker inderdaad en de maat is goed. Die mooie lange minutenwijzer is ook een streling voor het oog. Iets kleiner qua diameter zou nog beter zijn, maar dan had je dit effect niet. Prachtig horloge dus! En zoals elke GS, niet te vatten op foto.

6 likes

Klinkt goed. :ok_hand: Mooi heh dat blauw. :sunglasses::+1:

2 likes

Zeker! Ik had hem gelijk van jou moeten overnemen, achteraf gezien. Aan de andere kant, dan had Jorne er geen plezier van gehad :blush:

Eind goed al goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

39mm Jasper?

1 like

Haha zo is het. Top :+1:

1 like

40, 46mm L2L :blush:

Draagt wat groter dan een BB58 door de grote wijzerplaat, maar de 10,8mm dik maakt dat weer goed. Heel comfortabel!

Dat is een mooie maat inderdaad!
Enjoy :+1::+1:

1 like

Prachtig Jasper, en blij dat deze velig in het ‘verre’ Gent terecht is gekomen :wink:

2 likes

Maar de vraag die ons allen bezighoudt is: komt er nog een uitgebreide NA?

Kuch @illewoare kuch

3 likes

:nerd_face:
Ik zeit t toch.

3 likes

Haha waarom niet. Ik wil daar wel nog eens tijd voor maken een dezer weken. Een update van mijn GS reis met foto’s erbij van de laatste aanwinsten zou wel eens leuk kunnen zijn! Ik heb ondertussen alweer 11 modellen gehad tel ik net :sweat_smile:

Je ziet het wel passeren :wink:

5 likes

Haha touché! Je hebt wel vaker gelijk, merk ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Tof, ik ben benieuwd!

2 likes

Wat nou, groen?

21 likes

Wouw, daar loer ik ook al een tijdje naar, heel mooi.:ok_hand:
Ik heb er maar 2 problemen mee.
Datum op 4 uur en volledig opgedroogd horloge potje :laughing:

2 likes

Je zou toch denken dat het niet zo héél moeilijk is om een 18mm kleine sluiting te vinden voor de band van de SBGE257. Genoeg GS-sen ook gehad die een “gewone” kleine 18mm sluiting hadden.

Toch?

Maar helaas, antwoord van Seiko NL:

"Wij hebben inmiddels reactie ontvangen van onze onderdelenafdeling. Zij zijn nagegaan of er een kleinere sluiting is die past aan uw Grand Seiko horloge. Helaas hebben zij geen passende sluiting kunnen vinden in de sluitingen die wij nu op voorraad hebben. Zoals in onze eerdere mail aangegeven mogen wij naar het beleid van Seiko Japan geen niet-bestaande modellen creëren. Om deze reden is er ook vanuit Japan geen informatie beschikbaar over eventuele alternatieve mogelijkheden. Helaas kunnen wij u dan ook niet verder helpen met uw verzoek.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, "

Zucht…

3 likes

36 likes

Toch een beetje jammer dit, stukje klantenbinding om verder te gaan dan standaard. Gemiste kans

1 like

Prachtstuk!

3 likes

Wat een schitterend mooi horloge.

1 like