Laat je Grand Seiko zien VII

Daarom heb ik de 245 weg gedaan. Met pijn in m’n hart. Tranentrekkend mooi, maar veel te kwetsbaar, en het is geen kastvorm die zich voor wabi-sabi leent.

2 likes

Ik vind GS echt een geweldig merk, maar niet de duikers daarvan. Dus heb ik geen idee hoe de kasten zijn.

2 likes

26 likes

Morgen maar eens bellen met de boutique in Bangkok…

9 likes

Zooo die is lekker zeg :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Ik heb het geaccepteerd en noem het karakter :slightly_smiling_face: ik merk aan mijzelf dat ik er geen afscheid van kan nemen.

1 like

SBGV001

16 likes

Ooit onverwacht gekocht via Catawiki, nooit gedacht dat ik hem voor die prijs zou kunnen kopen. Daarna bezorgd bij een ander huis in onze straat. (DHL- Express). Sindsdien verliefd op dit prachtige horloge in topstaat…:grin:

1 like

Hij is prachtig, 36mm?

37mm en heel blij mee

1 like

Dat heb ik bij meerdere horloges maar er komt altijd weer wat leuks voor in de plaats :wink:

2 likes

Ik vind het erg fraaie modellen, erg discreet en vaak leuk geprijst. Catawiki had/heeft vaker dit of soortgelijke modellen. te koop. Mag ik vragen wat je uiteindelijk hebt betaald? Mag ook via een PB :slight_smile:

Mocht ik echt verplicht worden om maar één horloge te mogen bezitten, ik vermoed dat het een SBGA Diver zou zijn. Ik vind het niet de mooiste, ik vind het ook niet de indrukwekkendste en al zeker niet niet de meest waardevolle. Maar als allround horloge dat werkelijk alles aan kan is er niets beter imo. Een kanjer op alle vlakken! :ok_hand:

3 likes

Maar de LE die jij hebt steken er toch echt wel uit kwa looks als je deze vergelijkt met het standaard model.

Daarnaast vind ik de Evolution 9 duiker (SLGA015) met de golvende dial fantastisch!

3 likes

Ben het met je eens maar ik ben erg verwend. Als dit in de collectie zit dan is het voor mij onmogelijk dit te overtroeven wat design betreft:

12 likes

Datum zou wel te overtreffen zijn, buiten dat :ok_hand:

Ach, Moser heeft enorm veel tijd en studie gewijd aan de oversized datum van hun Streamliner Perpetual en zijn uitgekomen waar GO is uitgekomen.
Na 2 jaar weet ik waarom. Het is ‘naturel’ voor het oog. Maar GS deel hier en dus post ik nog is een paar van mijn onverkoopbare darlings:




21 likes

:smiley:

Oh ja, enne ook in het groen.

16 likes

Echt een supermooie groene GMT!

2 likes

9 likes