Heel mooi ! Welke referentie is dit ?
Dit is de SBGP015 Seiko Grand Seiko 60th anniversary Limidet Edition
Heel mooi👌
Dank je !
Ik geniet van dit (h)eerlijke hoekje op dit forum.
Verzoek aan iedereen die hier een bijdrage plaatst: zouden jullie bij foto’s ook het type kunnen vermelden? Dat zou 't een stuk gemakkelijker maken voor mensen die (nog) een GS zoeken om een shortlist bij te houden. Alvast bedankt!
SBGA211 “Snowflake”
Met dat warmere weer ben ik geen fan van deze bracelet. En om nu weer de schroevendraaier erbij te pakken ben ik te lui voor.
wel een indrukwekkend horloge zo
Idem hier, ondanks HF onverbiddelijk is:
Ben ik toch eigenwijs en wil heel graag de SBGM245 proberen… deze beauty moet daar dan voor wijken.
Denk volgende week in t blauw te vinden.
Ik ben altijd blij dat ik niet de enige ben hier
Succes met de verkoop! De 029 zal wat robuuster tonen dan de 005. Als je de polsen ervoor hebt, waarom niet.
Ik ga terug naar Spring Drive, ik blijf het een must vinden. Welk model het uiteindelijk weer wordt, zal hier wel snel passeren
Het wordt de 245, wil toch weer graag een automaat en wat sportiever. Springdrive is superieur en ook echt gaaf, één keer gezien. Die vloeiende wijzer is echt mooi om naar te kijken.
Ben benieuwd welke het wordt, genoeg keuze in ieder geval
Waw
Dat herken ik. Ik heb vijf horloges op bracelet, en vooral de drie met stalen bracelet zijn niet top op de warmste dagen. De twee met titanium bracelets (SBGA211 en Oceanus OCW-S100) lijken wat dat betreft universeler, dus er lijkt een relatie met het gewicht te zijn.
Ik accepteer dat de horloges op stalen bracelet minder geschikt zijn voor de warmste dagen, maar de volgende GS wordt daarom waarschijnlijk wel een op leer.
Ik prijs de dag dat GS op alle bracelets als optie TOLMIA (tool-less micro adjustment) aanbiedt.
De 245 is gaaf, ik zie de foto’s wel verschijnen
Ook gaaf natuurlijk! We zien het wel passeren.
Het leuke aan GS GMT’s is dat je bij allemaal de uurwijzer onafhankelijk van de rest kan verzetten, ongeacht of het nu quartz is of automaat is. Het is echt de signature GS complicatie he
Hangt nog van een klein dingetje af maandag, mogelijk ander huis. Maar gaat ie aan onze neus voorbij dan wordt de 245 de troostprijs