Laat je Grand Seiko zien VIII

Waanzinnig mooi! :heart_eyes:

Minder mooi… poeee…

1 like

Net binnen. Mijn allereerste Grand Seiko

32 likes

Gefeliciteerd! Wat een beest op de achtergrond (en het horloge ook).

Shah Alam > Sepang > Bayan Lepas > Guangzhou > Keulen > Grace Hollogne > Utrecht > …

De NA komt steeds dichterbij! Stopt het busje vandaag al? Morgen? Maandag?

:drooling_face:

ps. het online afrekenen van invoerheffingen versnelt het traject enorm. Ik heb dat al gedaan terwijl het horloge nog ergens in de lucht in Azië hing. Dan kan het als het geland is gelijk door, zonder ergens op een stapel “te behandelen” te komen.

7 likes

Klopt is ideaal, nou ja, behalve dat die invoer soms flink wat duiten kost dan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het busje is langs geweest! Man, inderdaad goud om de pols is wel even wat anders dan staal. Het is exact hetzelfde horloge als mijn SBGW253, maar dan dus de gouden SBGW252 versie. Ja dit heeft even wat meer impact. Blij dat deze slechts 38mm is. Nu weet ik ook dat een 40mm gouden klatser echt teveel van het goede geweest zou zijn.

Gelukkig helemaal scherp zonder krassen. Ongepolijst, weinig gedragen vandaar wat aanslag, maar ik ga niet poetsen, ik vind het goed zo. En het is een hele mooie kleur goud. Veel minder geel dan ik dacht.

Om de pols zoals altijd weer mooier dan op de foto. Met name de wijzerplaat is veel zachter dan de foto doet lijken. Maar goed, hier een eerste polsfoto.

Met dank aan @Fate_Amenable_To_Change voor de ondersteuning bij de finale keuze.

73 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd

Is die aanslag niet chemisch te verwijderen?

1 like

Proficiat!!! Prachtig man!

1 like

Supergave aanwinst! Gefeliciteerd. Uitgebreidere NA mag hoor :grimacing:

2 likes

Van harte! Dat vraagt wel om wat meer foto’s.

1 like

Chique zeg…potverdrie! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Woow, erg mooi. Geniet ervan!

1 like

Mooi. Geniet ervan.

1 like

Mooi hoor! Genieten maar.

1 like

Zo dan!

Poh, echt heel mooi!

Over scherp gesproken, echt prachtig die wijzers in het goud.

Zelfs als iemand die normaal geen fan is van geelgouden horloges, is deze wel echt supermooi. Gefeliciteerd!

(en die SBGW253 blijft ook echt een geweldig mooi horloge)

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst - mooi setje zo!

Gefeliciteerd, mooi horloge! Hij lijkt nog best groot om de pols (voor 38 mm).