Ik denk dat hij in dat geval al verkocht zou zijn
Ik zou niet durven
Vandaag weer de Credor 24/7.
Een mooie maat. Mooie band. Mooie kast. Prachtig spring drive uurwerk. Een bijzonder horloge.
ps. onderstaand een plaatje van het uurwerk (van het internet), een andere brug constructie en afwerking dan de Grand Seiko versie. Klik om hem te zien, hij laadt hier blijkbaar niet:
Van harte, een uitstekende keuze!
Ook heerlijk dun zo te zien. Wat is de dikte hiervan?
Deze lijkt erop. Zelfde kastgrootte en zelfde uurwerk. En deze wordt gegeven als 9,7mm. Misschien dat de mijne nog iets dunner is omdat ik geen ‘big date’ heb, maar een normale datumaanduiding, maar hij is dus ergens rond de 9,5mm
Ik twijfel even maar als ik juist ben dan zou jouw horloge het 7R88 uurwerk moeten hebben. De big date is het 7R87 movement. Klopt dit?
Ja dat klopt. Ik dacht ik ga gewoon zeggen dat het hetzelfde is, anders moet ik het weer uitleggen. Fijn dat mensen op de kleine lettertjes letten
Vandaag het bericht van Fedex dat mijn recente NA in NL geland is. Ik betaal graag voor deze supersnelle importafhandeling. Echt zoveel beter dan dat hij ergens blijft liggen. Dit is even slikken, dan afrekenen en door!
Jij ook
Die van mij is ook incoming, zij het dan niet gloednieuw maar zeer jong en nauwelijks gebruikt.
Incoming te voet waarschijnlijk.
Verkoper stuurt dat ding via snailmail.
Onvoorstelbaar.
Ben nu natuurlijk extra zenuwachtig of dat wel goed gaat.
Fingers crossed, komt vast goed …
Correctie, de mijne is nu in GUANGZHOU ipv in Nederland. Het duurt nog even…
Bij Driessen, Haarlem diverse GS in de aanbieding
Oei, even op de website gekeken. Er staan wel een paar mooie tussen!
Zat er aan te komen natuurlijk.
Zeg elke keer als we langs Driessen lopen tegen mijn vrouw: Als GS ziet dat hun horloges hier naast Hamilton en Maurice Lacroix liggen, is het snel afgelopen met ze.
Daarnaast gaat S&C GS verkopen en dat zijn de enige twee horlogeboeren in Haarlem.
Ze hadden er een paar maanden geleden ook een GMT SBGE285 Mistflake liggen. Die staat al een tijdje bij mij op de radar. Helaas zie ik die niet staan met een mooie korting op de website.
Inderdaad. Wel jammer. Werd er altijd plezierig geholpen en nooit te beroerd om je te woord te staan en GS horloges te laten passen.
Ik hoop het. Pakketje is na drie dagen nog steeds niets verder dan Duitsland.
Het is niet zo dat de verkoper volledig onbekend is met het verzenden van horloges, maar dit vind ik wel zo ontiegelijk dom.
Nu hoop ik maar dat hij de doosjes goed heeft ingepakt.