Gefeliciteerd! Prachtig die wijzerplaat…
Prachtig die kleur blauw en de beefy lugs.
Heerlijk! Een van de mooiste uitgaven van de afgelopen jaren.
Prachtig! Had deze ook eens graag toegevoegd aan de collectie!
Op de een of andere manier klopt het plaatje voor mij wel. Ik heb zowel de 003 als de 005 gehad en beide waren ze voor mij het net niet. De 005 heeft mooi blauw in diffuus licht, maar onder de spots vind ik sunbursts vaak niet mooi. Dat is deels ook de reden dat ik de SBGJ219 weggedaan heb. De 003 is dan weer wat te eenvoudig, enkel zwart met dat klein oranje accent. Ik ben wel blij dat jij er tevreden mee bent en dat hij perfect loopt
De LE heeft die matte plaat met patroon en dan dat geel erover. Geel is niet echt een gangbaar kleur, dus net even wat anders. Ik heb de Tudor North Flag ook altijd mooi gevonden bv (maar helaas wat groot)
Ik had hem vroeger moeten kopen, maar spijt komt altijd te laat. Zullen zien of er nog eens eentje passeert!
Schitterend! Die wijzerplaat en kast zijn echt fantastisch. Ik vond de band wat te breed naar mijn smaak, maar anders is’t echt een topper
Nou! Hij wil best een oudere broer.
Wij (ik, vrouw en zoontje) zouden akkoord kunnen gaan op basis van de onderstaande voorwaarden;
- Één keer per maand ga jij onkruid wieden (voor tuintje van 2 x 3 m)
- Je zal onder m’n zoontjes hoogslaper op een matrasje slapen
- Je leest elke dag 3 hoofdstukken uit een leesboek
- Om 20.30 is het ook jouw bedtijd en ga je samen met hem tanden poetsen, hem een verhaaltje voorlezen en slapen
3 hoofdstukken???
Hij kan niet lezen, daarom tekent hij ook allemaal plaatjes
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Wat is het referentienummer?
Ook al zaterdag?
SBGX319. Gekozen vanwege de eenvoud van quartz, geen datum, niet te groot en de sunburst wijzerplaat.
Mooi om te zien dat ‘ons GS clubje’ toch langzaam begint te groeien!
En de plaat is niet 100% zwart, eerder bruin, rodium
Incoming…
Een paar maanden geleden in een leuke ruildeal met @Zulu de vorige weggedaan, maar ik kan hem niet missen. Dus een gloedjenieuwe onderweg, nu het nog kan want ze worden niet meer gemaakt.
Ah ja draaideurflipperitis ben ook al 4x voor de charmes van die GMT gevallen. De jouwe is ook alweer vertrokken ondertussen 🥲
Gefeliciteerd,
By far de mooiste.
Gefeliciteerd!