Ik postte nog een beetje eerder dat ik de “natuur”-wijzerplaten gehad heb en dan komen ze met dit! Dat is nu eens echt Japans en vakmanschap. De prijs is er natuurlijk wel naar, maar dat laat ik even buiten beschouwing
Kanazawa is trouwens een heel leuke stad. Gezellig en klein naar Japanse standaarden en overal lekker eten herinner ik me. Ik krijg direct zin om nog eens terug te gaan!
Niet raar dat je wat koudwatervrees hebt. Maar als je dat hebt, moet je je afvragen of GS wel wat voor je is… Het gaat toch ook om het gevoel dat een horloge je geeft. Mijn GS (SBGA293) geeft mij hetzelfde gevoel qua kwaliteit als een Rolex, Omega of Lange van 10K…
“The dials, all hand-enameled by a master Japanese craftsman, have 24-karat gold indices and dial text, produced by slowly building up layers of enamel.”
Volgens mij staat hier niet dat het een en dezelfde persoon was die de wijzerplaten gemaakt heeft.
Een collage van GS modellen die bij mij de revue hebben gepasseerd in de afgelopen 6 jaar. Leuk om alles eens zo bij elkaar te zien van Spring Drive tot Hi-Beat, Automaat en Quartz.