Laat je Grand Seiko zien VIII

Lekker hè!

20 likes

Groen suède kan ook wat mij betreft

27 likes

En wat een beauty it is. :ok_hand:

Zoals ook die van jou Jasper @illewoare. Magic! :star_struck:

Twee van de absoluut mooiste modellen vind ik nog steeds…hoeveel er ook voorbijkomt en wordt uitgebracht.

Jij mag dat zeggen. Sterker nog dat mag iedereen gewoon. :smile: Ik ben het er namelijk volmondig mee eens. De kastvorm icm 42mm diameter is perfect voor mijn pols. Het gewicht ben ik overigens inmiddels volledig aan gewend. Draagt heerlijk…in principe voel ik 'm niet zitten. Tot nu toe idd in mijn beleving de GS met beste afmetingen voor mijn :bear: pols. Zeer content mee.

4 likes

Lekker Jurk! :ok_hand::star_struck: Btw welk model is dit?

Wat mij betreft ook. Mooie frisse combi. :ok_hand:

4 likes

Nou en of!

15 likes

Hé dezelfde!

Weet jij dat :joy:

3 likes

Da’s de SBGR261.

2 likes

Duidelijk :+1:

Ik zou moeite hebben om deze niet te kiezen eerlijk gezegd! Goeie wissel :facepunch:

Klopt, ze zijn heel klassiek GS en heel mooi van proportie. Ze zijn aan de grote kant, dus perfect voor jouw polsen! :innocent:

Het wordt echt tijd Erik… :laughing:

3 likes

Man man wat een prachtig horloge. Kun je naar blijven kijken deze foto, wat een diepgang. Fantastisch!

1 like

Aha. :laughing:

Hij wel :point_down:

Dank.

2 likes

SBGKAATJE

18 likes

SBGRANDtje :smile:

17 likes

Volgens mij heeft de SBGA413 dit ook, toch ook een lichte wijzerplaat, en heeft deze ook geborstelde wijzers (met gepolijst randje :heart_eyes:) :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Haha, toevallig vandaag de Rikka in de kluis en de Snowflake weer mee naar huis. Moet natuurlijk wel goed zorgen voor mijn GS kindjes :wink:

20 likes

Heerlijk duo! :ok_hand:

Toevallig vorig weekend nog even een Rikka bekeken. In het echt een veel mooier horloge dan op foto’s!

Ook nog een SBGH273 bekeken. Ook erg mooi!

1 like

Zeker weten dat die SBGH273 mooi is :ok_hand:, ja de Rikka moet je echt om je pols zien een foto geeft toch net niet die kleurensensatie.

1 like

Ik ben ook steeds meer aan het kijken naar een GS en dan de SBGA439G of de SBGA407, maar die is niet op staal en dat wil ik wel. De Astron gaat er dan wrs. weer uit. Ik wil maar 1 horloge de komende tijd. En liefst ook zo groot mogelijk, ik heb behoorlijk brede polsen.

Al zoekend en kijkend las ik ook het verhaal hierboven over de accuratesse. Ik was verbaasd en dacht altijd dat de springdrives heel accuraat waren?
Hoe is jullie ervaring?

Dat verhaal ging niet over Spring Drive! Je mag er gerust van uitgaan dat het springdrive uurwerk absoluut accuraat loopt. Dat is ook inherent aan het systeem.

Volgend filpmje is hier wellicht al menig keer gedeeld. Spring drive is gewoon “best of both worlds”

7 likes

Heel erg goed, kan niet anders zeggen. Kijk maar:

Onafhankelijk van positie van het horloge, temperatuur of gangreserve. Bovendien is zelfs de meest luie dag voldoende ik extra gangreserve op te bouwen.

5 likes