Laat je Grand Seiko zien VIII

:+1: :notes: every girl crazy bout a sharp dressed man :notes:

1 like

Ik heb toch even gewisseld van de Presage naar deze. We houden de modellen consistent Jasper.
:blush: GS, hè… GS.

26 likes

Dit formaat staat je echt perfect Daf! Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen. 't Is maar mijn mening, maar tot op heden is dit wel de beste/meest passende die je gehad hebt. :ok_hand:

2 likes

Is altijd bij de instap quartz modellen.

3 likes

Grappig. Was me nooit opgevallen, maar ik zag het net op de oude foto’s van mijn SBGX063 met champagneplaat van destijds ook.

1 like

Volgens mij zit het alleen op die 37mm sbgx. van +/-2200 euro list
De 40mm sbgp/sbgv etc… hebben wel weer gepolijste wijzers

3 likes

Dju, ik wil ook heel graag eens eentje uit de Elegance lijn proberen :heart_eyes:

3 likes

Lekker hè!

20 likes

Groen suède kan ook wat mij betreft

27 likes

En wat een beauty it is. :ok_hand:

Zoals ook die van jou Jasper @illewoare. Magic! :star_struck:

Twee van de absoluut mooiste modellen vind ik nog steeds…hoeveel er ook voorbijkomt en wordt uitgebracht.

Jij mag dat zeggen. Sterker nog dat mag iedereen gewoon. :smile: Ik ben het er namelijk volmondig mee eens. De kastvorm icm 42mm diameter is perfect voor mijn pols. Het gewicht ben ik overigens inmiddels volledig aan gewend. Draagt heerlijk…in principe voel ik 'm niet zitten. Tot nu toe idd in mijn beleving de GS met beste afmetingen voor mijn :bear: pols. Zeer content mee.

4 likes

Lekker Jurk! :ok_hand::star_struck: Btw welk model is dit?

Wat mij betreft ook. Mooie frisse combi. :ok_hand:

4 likes

Nou en of!

15 likes

Hé dezelfde!

Weet jij dat :joy:

3 likes

Da’s de SBGR261.

2 likes

Duidelijk :+1:

Ik zou moeite hebben om deze niet te kiezen eerlijk gezegd! Goeie wissel :facepunch:

Klopt, ze zijn heel klassiek GS en heel mooi van proportie. Ze zijn aan de grote kant, dus perfect voor jouw polsen! :innocent:

Het wordt echt tijd Erik… :laughing:

3 likes

Man man wat een prachtig horloge. Kun je naar blijven kijken deze foto, wat een diepgang. Fantastisch!

1 like

Aha. :laughing:

Hij wel :point_down:

Dank.

2 likes

SBGKAATJE

18 likes

SBGRANDtje :smile:

17 likes

Volgens mij heeft de SBGA413 dit ook, toch ook een lichte wijzerplaat, en heeft deze ook geborstelde wijzers (met gepolijst randje :heart_eyes:) :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like