Is dat de 229?
Die dial is prachtig…de Snowflake toch?
Nee. Dit is de 461.
Ah oke, moooiii
Blijft een mooie! Soms denk ik er wel eens aan om een 261 erbij te bestellen, gewoon omdat het zo’n perfecte horloges zijn
Het valt me nu op dat jouw wijzers ook geborsteld zijn. Ik dacht dat alle witte wijzerplaten gepolijste wijzers hebben. @koetsjh weer een anomalie in de GS logica gevonden
Ik zou het niet weten
Ik denk dat het meevalt. Maar inderdaad, dit is dan weer een buitenbeentje.
Voor zover ik weet betreft het in principe “lichte” wijzerplaten en niet per definitie witte waar gepolijste wijzers gebruikt worden.
Overigens heeft de SBGX295 ook geborstelde wijzers. En da’s er ééntje met ook wel een heel witte plaat, maar met “gunmetal” wijzers.
Prachtig
Klopt. Dus je kan niet zeggen dat het puur hergebruik is van markers en wijzers, want deze zijn uit een ander metaal (of andere coating). Het past wel bij de gebrushte kast alleszins
Looking sharp today!
every girl crazy bout a sharp dressed man
Ik heb toch even gewisseld van de Presage naar deze. We houden de modellen consistent Jasper.
GS, hè… GS.
Dit formaat staat je echt perfect Daf! Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen. 't Is maar mijn mening, maar tot op heden is dit wel de beste/meest passende die je gehad hebt.
Is altijd bij de instap quartz modellen.
Grappig. Was me nooit opgevallen, maar ik zag het net op de oude foto’s van mijn SBGX063 met champagneplaat van destijds ook.
Volgens mij zit het alleen op die 37mm sbgx. van +/-2200 euro list
De 40mm sbgp/sbgv etc… hebben wel weer gepolijste wijzers
Dju, ik wil ook heel graag eens eentje uit de Elegance lijn proberen