Stoer ding hoor. Maar die verrekte datum en maatvoering.
Diameter 43.2mm
Lug-to-lug 51.5mm
Thickness 15.3mm
Band width 23mm
Price 14.300 Euro
Filmpje van het nieuwe uurwerk:
Stoer ding hoor. Maar die verrekte datum en maatvoering.
Diameter 43.2mm
Lug-to-lug 51.5mm
Thickness 15.3mm
Band width 23mm
Price 14.300 Euro
Filmpje van het nieuwe uurwerk:
37 mm
Datum op die plek kan ik me minder aan storen, behalve dat die diagonaal afgelezen moet worden.
De rest van de afmetingen is dan weer niks voor mij…
Ik vind 'm niet heel, heel erg lelijk, maar los van de kolderieke maatvoering is daar ook de goede oude Star Destroyer secondewijzer en de Millennium Falcon indice op 12. En de bonkige styling is wel heel erg protserig en on the nose masculien. Dan koop ik liever een Vulcain handwindertje voor hetzelfde geld. Voor hetzelfde geld? Ja. Voor hetzelfde geld.
De Evolution 9 serie is voor mij zo dood als een pier, ontwerptechnisch. Evenals 90% van de sport lijn. Knap gedaan allemaal, ik zou het niet willen dragen al kreeg ik geld toe.
Best thing ever! Graag meer. Ik zou mijn duiker graag willen upgraden naar die Ev9 duiker.
Ook blijf ik bij het feit dat GS meer met die Godzilla kast moet doen - weet niet welke naam die kast heeft, maar hij is prachtig!
Edit:
Deze bedoel ik.
YES! 100% mee eens.
Ach, voor 20.000 ballen ben je Parmigiani Fleurier geld aan het uitgeven. Bij dat soort bedragen kom ik op Breguet Classiques en de Tonda GMT Rattrapante uit, maar ieder z’n meug uiteraard.
Ik zou voor 9000 ballen een Zenith Chronomaster tricolore scoren. Dan heb je een high beat chronograaf zonder poespas in 13mm dik. Het is in mijn ogen de betere propositie.
Als het duur is mag het van mij eigenlijk alleen nog maar elegant zijn.
Is hij ook niet waard - mee eens. Voor een iets andere kast en plaat.
Voor dat geld heb ik liever een Sub in de collectie, maar de andere opties die je noemt zijn het ook waard.
Ik hoop een vroege 4 digit plexi, anders glijden de meningen wederom sterk uiteen. Zo draag ik nog liever een Evolution 9 in m’n hol dan dat ik een keramische sub tolereer in een straal van 500 meter om m’n huis.
Ik moet hem wel kunnen dragen Henk.
Er zijn veel varianten van de Sub en ik ben nu nog aan het uitzoeken wat ik mooi vind.
Het liefst een No-Date en de kast met de dikkere lugs (ben de naam even kwijt).
Heb een 114060 even om mogen doen - die kon me wel bekoren.
Die exit is toch echt een one way street.
Alleen als ik ook als Christopher Walken mag praten.
Zo jammer dit.
Om dit semi off topic allemaal goed te maken: Morgen komt er een plaatje van een GS. Ik heb nu even wat anders om.
Ja. Was ook mijn gedachte, of de sport als je een keramische bezel wilt.
Dat dus… en waar blijven de 30 jaar 9F modellen? GS viert zowat elk jubileum die ze maar kunnen bedenken en nu moeten we het voorlopig met 1 model doen. Ok, een chrono automaat ontwikkelen is een hele prestatie, maar ik verwacht toch nog wat meer
9F chrono lijkt mij echt geweldig.
Ik dacht dat het een grapje was…