Laat je Grand Seiko zien VIII

Zeker!

Maar dit is gelijk weer een afknapper :point_down:

Maar qua eerste looks (als je nog geen maten weet) echt een mooi model.

3 likes

Dit is wel mooi. 44GS met crème en zwarte Iwate wijzerplaat. Helaas niet met de upgrades van het nieuwe uurwerk.
Ik hoop dat ze gauw door hun voorraad zijn en elk nieuw horloge voortaan presenteren met een mooie Automaat of SD uurwerk :rofl:

Dus eigenlijk weer 13 in een dozijn.

10 likes

Ik kan er mee leven. :wink:

Behalve de prijs natuurlijk :confounded::man_shrugging:

3 likes

Erg mooi die matzwarte Iwate wijzerplaat. Gelukkig geen uurwerk upgrade…hopelijk is ie daardoor (nog redelijk) betaalbaar. :innocent:

Model nr is SBGH301. Prijs…GBP 6250 :see_no_evil:

Alle new releases bij elkaar…

9 likes

Dan is meteen duidelijk waarom de SBGH205 er uit is.
De 44GS kast is prachtig op een quartz. Op alleen anderen vind ik hem te dik en daardoor uit verhouding. De “hi-beat” kast kon dat uurwerk wel goed behuizen

3 likes

Prijs is hoger door dat “ever brilliant steel”, zelfde met de GMT’s. Helaas zorgen de oude uurwerken ook voor dikke horloges, dus no go hier. Weer wat geld gespaard :sweat_smile:

En waar blijven die quartzen… :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Die van @anon6060116EV lijkt mij een goede optie.

3 likes

Bijna mijn wens waargemaakt, op de diameter na (en ik was vergeten om te vragen of ze de prijs een beetje redelijk wilden houden :sweat_smile: )

4 likes

Deze zijn wel gaaf:

8 likes

Hij is leuk. Zeker zo leuk als de palmbladeren-dial.

Dat zijn ze eigenlijk nooit, Henk. Da witte gij ook. Die pik je er, wanneer iemand in een kamer vol horlogeliefhebbers zo’n ding om heeft, zo uit. Al is het maar omdat hij harder glinsterd dan al het andere.

Dank!

1 like

Zekers zou een optie kunnen zijn! Moet dan wel mijn GS kwijt kunnen. Eens zien rond eind mei…:innocent:

1 like

Eind mei hoop ik dat hij toch wel weg is hoor! @Ruud

2 likes

Vandaag maar weer eens wat Grand Seiko horloges gepast. Ik weet, twee totaal verschillende modellen, maar wat zijn ze beide toch gaaf…

26 likes

Zeker de 2e. 100%

5 likes

Absoluut geen twijfel over mogelijk.

Is er nog wat gaafs vandaag aangekondigd met de diameter tussen 34-37?

36.5

Of bedoel je een Grand Seiko? :sweat_smile: In dat geval helaas niet. Een platinum of gouden SBGY kun je krijgen (38.5).

7 likes

Haha, bedoel GS. Maar mooie Chopard! Merk sneeuwt m.i. wat onder tussen al dat horlogegeweld vandaag, maar wat mij betreft onterecht.

Echt??? Noem ze maar even op dan :rofl:

17 likes

De GS sportmodellen beginnen me toch ook steeds meer te bevallen! De GMT’s zijn echt gaaf :+1::+1:

1 like