Kijk uit hoor, die is van titanium en dat vind je niet mooi.
Daâs jammer inderdaad, wordt âm niet.
De SLGA023 dus. Titanium en spring drive, top combi voor een robuuste duiker imho
Ziet er mooi uit inderdaad.
Maar om er 11k voor te betalen⊠ik weet niet?
Ik persoonlijk ben dan denk ik toch te nuchter en te weinig GS liefhebber/kenner/âwaardeerderâ om dat ervoor over te hebben.
Dan komt deze op mij net zo gelijkwaardig over voor 1/3 van de prijs en zelfs bij zoân bedrag voor een GS twijfel ik nog. Ik denk dat ik nog niet zoân klik heb met GS. Het rare is dat wanneer ik ze vast heb en in de hand voel ik enthousiast wordt maar op de een of andere manier dan de dials zie er een discrepantie ontstaat in de verhouding prijs/uiterlijk/wil-ik-hebben-factor. Kan het niet anders uitleggen. (Zelfde heb ik bij de Oris Divers 65. Vind dat die echt max 1500 âwaardâ is en heb er ook niet meer voor over en gelukkig zijn die altijd wel met 20~30% korting te kopen.)
Zoân blauwe uit de sportcollectie met blauwe bezel, ronde markers, normale sluiting, van staal en dan zonder GMT wijzer, dĂĄt is denk ik mijn GS! En dan max 4k.
Heel mooi horloge.
Houd het maar bij Astrons of Breitlings. Dit is nu je tweede ronde waarin je alleen maar verkondigt dat je de waarde van GS niet ziet. Prima, maar in het GS topic ben je daarvoor aan het verkeerde adres.
Ik vind deze bijzonder geslaagd.
Geinig nieuw modelletje weer hoor. En met 27.5k voor sommigen best betaalbaar.
Hoe zit dit ĂŒberhaupt? Ik houd GS nog niet zo lang in de gaten, maar heb het idee dat sinds ik er meer belangstelling voor heb de prijzen flink toenemen⊠Is dat mijn onwetendheid, betreft het duurdere modellen, of stijgen de prijzen ĂŒberhaupt??
Prijzen gaan inderdaad omhoog. Maar voor wat je krijgt vind ik veel van GS nog steeds relatief betaalbaar.
Bij welk merk niet?
Wow!
Die ga ik eens in het echt opsporen. RosĂ© goud, mat-roze dial, daâs wel grail materiaalâŠ
Ik ook!
Maar wat me opvalt is dat deze geen 8-puntige ster op de wijzerplaat heeft. Dus zijn de indices en wijzers slechts verguld staal in plaats van vol goud? Hoe dan ook, hij is prachtig.
Ăberhaupt waar niet zou je zeggen, maar goedâŠ
Ik doel vooral op het verschil van de Heritage lijn tov Evolution; die Evoâs lijken over het algemeen een stuk duurder. Is enkel productplacement of zit het in de hardware?
Het lijkt erop, maar dat mag je hier schijnbaar maar een paar keer zeggen. Ligt te gevoelig denk ik. Daarom geef ik hier voorlopig maar geen reactie meer. Als je het niet altijd 100% eens bent met de mening van, in ieder geval één van de eigenaren van een GS, wordt dat niet gewaardeerd en kun je schijnbaar maar beter niet meer meedoen.
Ah joh trek het je niet aan en blijf lekker meelezen en posten Tijdens W&W krijgen wij horlogeliefhebbers nogal veel indrukken te verwerken iedere dag, wat gevolgen kan hebben voor het gemoed
Zoveel nieuwe horloges, en iedereen vindt er weer het zijne/hare vanâŠ
Wat een onzin, ik zeg hier altijd mijn gedacht en daar wordt gewoon aangenaam over gediscussieerd.
@David_Gee met de Evolution 9 hebben ze een hele generatie nieuwe uurwerken geĂŻntroduceerd waarvan de ontwikkeling in de prijs gerekend zit. Daarnaast willen ze wat meeliften met de âintegrated bracelet hypeâ door een ontwerp in te voeren die hier wat bij aanleunt. Nieuwe stijl, nieuwe tech, nieuwe prijs. Liever dit dan de bestaande modellen 30% verhogen in prijs zoals bv JLC
Geef mij maar deze!