Laat je Grand Seiko zien VIII

Heel mooi.

1 like

Gecondoleerd en sterkte met het verlies! Mooi aandenken in ieder geval.

De nieuwe modellen in 1 filmpje met Joe Kirk van GS. Betoverend mooi spul weer. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Ik vind persoonlijk die nieuwe Tokyo Lion waanzinnig. Dat motief en kleur vd wijzerplaat. De extreme hoeken van de kast. Ongekend mooi.

18 likes

Heel mooi allemaal.

1 like

Dank.

Blauwe plaat blijft lastig te fotograferen. Maar: :yum:.

Wat mij bij deze Spring Drive meteen in positieve zin opviel was dat de gangreserve-indicator niet zo opviel als bijv. bij de Snowflake.

10 likes

Allemaal bedankt.

Een horloge, hoe mooi dan ook, maakt het verlies van Yako niet goed maar elke keer als ik naar mijn horloge kijk denk ik aan hem! en ja een tribute heeft deze kanjer wel verdiend!

3 likes

Wauw my holly grail!

Ook van mij uit nog m’n medeleven. Het verlies van zo’n trouwe vriend is pittig. Sterkte. :facepunch:

1 like

15 likes

23 likes

Die SBGA407 van jou is wel een echte slettebak zeg :grin: Die van mij is gelukkig wat honkvaster.

1 like

Schitterend! Wat een plaatje!

1 like

Ideaal die quick release pushpins. :grin:

1 like

Hoor ik net in een video:

TEN beats per second
Three day power reserve
Automatic
chronoGRAPH

Vandaar TENTAGRAPH als naam van de nieuwe 9SA5 chrono. Toch leuk bedacht.

1 like

Oftewel een テンタグラフ :grin:

1 like

Gecondoleerd. Dat is kut.

Mooi overzicht! Of zoals mijn vrouw vond: “wat een eindeloos gewauwel over niets.” Heeft ze nog gelijk ook

1 like

Haha ja eigenlijk wel. :grin:

1 like

Tsja ik vind die naam eerlijk gezegd niet zo fraai. Een beetje vergezocht. Gelukkig ben ik niet in de markt voor een reusachtige chrono :grin: