Eens. De rust op een plaat is wel heel prettig.
Indien dan toch een datum dan maar op zes uur. Naar mijn idee vaak beter dan op drie uur.
Zo kunnen zo ook opties bieden voor mensen die naar hogere klasses willen doorstromen na bezit van Turtles etc. Wat dat betreft snap ik die GS duiker wel. Die SD chronografen zijn echter een equivalent van een gebroken tak in de oogbal. Dat soort spul zie ik niet terug bij Seiko, hoewel ze met die maffe trein-geïnspireerde quartzen best een eind in de buurt komen…
Als je seiko’s wilt die eruit zien als een gebroken tak in de oogbal, zoals jij het zegt, dan moet je eens op seiko ananta googelen!
Ok, de eerste resultaten waren niet eens slecht. Maar nu heb ik wel de GS SD chrono’s voor beginners gevonden ja
Mee eens, GS is mooi maar lomp en log. Voor de meeste zijn deze maten niet echt toegankelijk, laat ze eens niet groter zijn dan 42 met een dikte van max 13 dan heb je een ultiem model.
Lekkere banden combo!
Perfectie!
oehh die matzwarte croco is erg vriendelijk voor het oog
incoming, kon het niet laten…
hahaaaaa, ook mooi. Maar, eh, ik ben nu wel even de tel kwijt.
als in: dit is derde keer dat ik deze heb? of anders?
Dacht ook al zoiets. Driemaal is scheepsrecht. Kleur blauw is fantastisch.
Dangerous9straps. Ik heb er eentje besteld voor mijn Tudor. 28 weken levertijd .
de eerste GS, de 065, heb ik toen bij jou gekocht en daarna is het niet meer gestopt…
Heel mooie combo!
Op een donker bandje zoals deze komt de SBGA407 het best tot zijn recht vind ik