Laat je Grand Seiko zien VIII

Eens. De rust op een plaat is wel heel prettig.
Indien dan toch een datum dan maar op zes uur. Naar mijn idee vaak beter dan op drie uur.

1 like

Zo kunnen zo ook opties bieden voor mensen die naar hogere klasses willen doorstromen na bezit van Turtles etc. Wat dat betreft snap ik die GS duiker wel. Die SD chronografen zijn echter een equivalent van een gebroken tak in de oogbal. Dat soort spul zie ik niet terug bij Seiko, hoewel ze met die maffe trein-geïnspireerde quartzen best een eind in de buurt komen…

1 like

Als je seiko’s wilt die eruit zien als een gebroken tak in de oogbal, zoals jij het zegt, dan moet je eens op seiko ananta googelen!

2 likes

Ok, de eerste resultaten waren niet eens slecht. Maar nu heb ik wel de GS SD chrono’s voor beginners gevonden ja :grimacing:

2 likes

En een crosspost, maar dat hindert niet.

Wat een beauty is dit toch. :smiley:

34 likes

Mee eens, GS is mooi maar lomp en log. Voor de meeste zijn deze maten niet echt toegankelijk, laat ze eens niet groter zijn dan 42 met een dikte van max 13 dan heb je een ultiem model.

7 likes

Lekkere banden combo!

1 like

Vandaag weer om de pols, de Grand Seiko sbgw252:

34 likes

Perfectie! :ok_hand:

1 like

Ik zat te denken om een leren bandje te kopen voor mijn GS. Suggesties?

6 likes

Een mosgroen suede of een matzwarte croco

11 likes

oehh die matzwarte croco is erg vriendelijk voor het oog

1 like

incoming, kon het niet laten…
9674caf087fe25e4c2d8308958a8e59979bc6fd7_1_509x500

23 likes

hahaaaaa, ook mooi. Maar, eh, ik ben nu wel even de tel kwijt. :thinking:

1 like

als in: dit is derde keer dat ik deze heb? of anders?

3 likes

Dacht ook al zoiets. Driemaal is scheepsrecht. Kleur blauw is fantastisch.

2 likes

Dangerous9straps. Ik heb er eentje besteld voor mijn Tudor. 28 weken levertijd :sweat_smile:.

de eerste GS, de 065, heb ik toen bij jou gekocht en daarna is het niet meer gestopt…

2 likes

Heel mooie combo! :ok_hand:

1 like

Op een donker bandje zoals deze komt de SBGA407 het best tot zijn recht vind ik :+1:t2:

1 like