Ondanks dat jouw kast weer afwijkt van de snowflake heeft mijn SBGA285 volgens mij wel een zelfde kast maar dan niet titanium. Het is wel een interessante vraag, is er naast
wel een officiële naam?
Ondanks dat jouw kast weer afwijkt van de snowflake heeft mijn SBGA285 volgens mij wel een zelfde kast maar dan niet titanium. Het is wel een interessante vraag, is er naast
wel een officiële naam?
Toch zijn er in de bananenkast wel verschillen. De snowflake kast (en dezelfde van de sbga001/201 in staal) loopt naar de pols naar binnen ipv recht naar beneden. Dat maakt hem visueel en gevoelsmatig minder groot.
Het voelt ook fijn, ik heb daar ooit eens iets over gepost dat ik “tactiele genoegens” ofzo genoemd heb.
Het was weer een close call met de power reserve vanochtend… maar ja, spring drive, dus ook bijna leeg nauwkeurig als altijd.
Gecondoleerd. Een mooi aandenken in elk geval.
Heel mooi.
Gecondoleerd en sterkte met het verlies! Mooi aandenken in ieder geval.
De nieuwe modellen in 1 filmpje met Joe Kirk van GS. Betoverend mooi spul weer.
Ik vind persoonlijk die nieuwe Tokyo Lion waanzinnig. Dat motief en kleur vd wijzerplaat. De extreme hoeken van de kast. Ongekend mooi.
Heel mooi allemaal.
Dank.
Blauwe plaat blijft lastig te fotograferen. Maar: .
Wat mij bij deze Spring Drive meteen in positieve zin opviel was dat de gangreserve-indicator niet zo opviel als bijv. bij de Snowflake.
Allemaal bedankt.
Een horloge, hoe mooi dan ook, maakt het verlies van Yako niet goed maar elke keer als ik naar mijn horloge kijk denk ik aan hem! en ja een tribute heeft deze kanjer wel verdiend!
Wauw my holly grail!
Ook van mij uit nog m’n medeleven. Het verlies van zo’n trouwe vriend is pittig. Sterkte.
Die SBGA407 van jou is wel een echte slettebak zeg Die van mij is gelukkig wat honkvaster.
Schitterend! Wat een plaatje!
Ideaal die quick release pushpins.