De zwarte met oranje wijzer.
Dank! Het (gebrek aan) gewicht van titanium is wat mij betreft een duidelijke plus.
Beide prachtig, maar wat mij betreft teveel gelijkend om beide te houden.
De Snowflake kan je altijd terugkopen natuurlijk. Spijtig dat ze bijna nooit 44GS in titanium maken. Dat zou nog eens wat zijn 
Die vind ik de minste van de 3, hij mist wat van de “sparkle” van de sunburst blauwe. En tegelijk niet zoveel kleur het geel als de 001.
Lekker dilemma.
Ik zou de 001 kopen maar dan de sbgy voorlopig uit je hoofd zetten. Volgens mij tikt die bij jou veel boxen aan.
Of de 005/003 maar dan lekker voor de zomer, wat verlies pakken en dan weer snel door.
Het is toch een 9F jubileumjaar? Wie weet wat ze nog van plan zijn. Het zou zomaar kunnen dat de LEs ons binnenkort weer om de oren vliegen 
Sbgn003 (niet de 005 met dat witte datumvenster) en doorsparen voor de sbgy, de sbgn kan je dan weer verkopen. Of ben je echt voor het blauwe? Ik heb ze destijds beiden gezien en uiteindelijk was de keuze snel gemaakt om naar een zwart exeplaar te kijken aangezien die meer in balans was. Nooit spijt van gehad.
Blijkbaar 
Als er niet snel een 001 in goeie staat opduikt, dan koop ik misschien wel een 005 om voorzien te zijn. En inderdaad de SBGY nog even uit mijn hoofd zetten, het kan altijd nog 
Dat zeker! Als minste van de 3 is’t nog een prachtstuk 
Ik was heel wat verwachtende met Watches & Wonders, maar helaas! Het is ook een mechanical jubileumjaar en dat gaat voor blijkbaar. Dat is het nadeel van al die jubileums, het zijn er teveel 
Ik heb beide al gehad en ik vond de zwarte glimmende plaat wat levensloos. De blauwe sprankelt meer onder het licht en het is echt een heel mooi blauw. De datum stoorde me niet echt, zeker niet na een tijd. Maar dat is allemaal smaak natuurlijk. Beide verkocht om een spring drive te kopen die ook alweer verkocht is, dus onrust troef hier 
Of de sbgn001 op een marine nationale ( geïnspireerd door Zulu)
Maar hoe erg ik ook geniet van mijn sbgn001, de prijzen zijn te zot voor dit horloge. Ik zou dat zeker niet voor neerleggen. Maar voor de helft van de prijs voor de blauwe versie gaan. Heeft een hele mooie levende plaat.
Hoe vaak heb je al een SBGN005 of 003 gehad?
Is allemaal smaak, en daarover valt niet te twisten. Voor mij zijn dit juist de elementen die maken dat mijn voorkeur gaat naar de wat meer ingetogen / toolish zwarte, met bijpassend datumveld. Snel weer uit de externe kluis halen 
Dan kun je alleen de gele nog kopen. Als je die het geld niet waard vindt, dan laat je hem liggen. Maar als je nu weer een blauwe of zwarte koopt dan zullen die je denk ik geen voldoening schenken. Wat betreft de prijs van de gele, het enige dat telt is of je die gele dat bedrag waard vindt. Dat er een minder mooie voor de helft te koop is, is vaak waar we ons door laten leiden, maar dat heeft geen nut. Tenzij value for money in jouw tevredenheidsbeleving een doorslaggevende rol speelt. Dat kan, er zijn heel veel mensen voor wie dat de belangrijkste factor is bij het kopen van dingen…
Ik heb goede deals gemaakt, en ik heb horloges waar ik teveel voor heb betaald. Maakt dat zo’n horloge minder mooi? Voor mij niet. Teveel betalen was een keuze. En ik ben blij dat ik die voor die horloges gemaakt heb.
Vandaag weer de sbgw252 om de pols. Hij loopt netjes. Ongeveer -1,5sec per dag. Ik moet nog een positie vinden waarin ik hem ‘s nachts weg kan leggen zodat hij iets versnelt.
Of, wat dacht je van de sbgn025?

Die lijkt me wel gaaf 
Niet mijn horloge, helaas.
1 keer de 003, 3 keer de 005 
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ik heb het bedrag er wel voor over, maar dan moet het in perfecte conditie zijn en ik heb de indruk dat ze allemaal wel gedragen zijn geweest ondertussen (zoals het hoort natuurlijk, ze zijn ook al 5j oud). Dus het is kijken of er nog een ongepolijst exemplaar opduikt zonder deuken of diepe krassen. Nog even afwachten dus en wie weet kondigt GS wel weer wat nieuws aan voor de 30j 9F 
Ik sluit niet uit dat ik ondertussen nog een 005 oppik om de honger even te stillen. Het blijft een mooi stuk en ze zijn wel goed verkoopbaar, dus dat hoeft niet persé pijnlijke zijsprong te worden 
Poeh ja zeg! Die lijkt me nog mooier.
ik denk dat daar je antwoord ligt. ‘Mompelt iets met ezel en steen’
Lekker voor een SBGY gaan is mijn stem geweest 
Eén van de mooiste! Gefeliciteerd man!
En zeker fraai op zo’n band 
Voor mij staat deze samen met de SBGN005 op de shortlist voor als de horlogefondsen weer wat aangevuld zijn (gatdamme wat kun je je geld kwijt in een nieuw huis).