Da’s genieten van de zon !
Wow! Congrats!
Grote vraag is: heb je hem ook gekocht?
Blijft een appart ding, stiekem ook wel gaaf.
Gelijk maar een fototje van vandaag om de boel op te fleuren
Prachtig en grappig. Want zelfde kast en kleur maar een ander patroon in de plaat dan de mijne destijds.
De SBGA483 - mooi dat je 1 van de 100 hebt weten te bemachtigen! Mooie snowflake in staal!
Komen soms nog eens voorbij, dacht dat er hier ook nog een aantal onder de leden zitten.
Jij had toch ook een SBGR019?
Dit zijn mij eigen foto’s
Ja vorig jaar 1 verkocht, net te laat
Eh, bij nader inzien, nee, want ik had een quartz. Ik keek te snel, ik had een SBGX035. Verder wel zelfde kastvorm, bezel en band.
Ooooo!
Gefeliciteerd dan
Fraaie aanwinst, daar heb je wel een neusje voor
Ja en nee, helaas.
Ik had gehoopt dat hij ongepolijst was, maar dat is hij helaas niet.
Liever een GS met krassen dan een gepoetste. Hij staat dus al op C24. Baal er wel van, want hij moest de SBGH205 gaan vervangen.
@koetsjh Zou jij een foto uit je archief willen posten van de plaat? Ik ben nu wel benieuwd welk patroon daar in staat
Echt waar? Zelfs op jouw goede foto’s valt het mij eerlijk gezegd niet op. Zit het in de overgang tussen de gepolijste bevel naar de matte delen op de kast? (of in dat 12-hoekige deel?)
Er zitten miniscule butsjes op de gepolijste delen en die zijn glad ipv “vers”.
Hij is volgens mij op leer gedragen, want de band is nog wel in originele staat
Dat is de beste indicator inderdaad. De butsjes moeten vers zijn, dan is hij ongepolijst. Mijn gouden SBGW252 is niet in nieuwstaat, maar de paar beschadigingen die er op zitten zijn vers. En dan vind ik ze minder een probleem dan al er geprobeerd is ze weg te polijsten.
Gefeliciteerd , mooie combi!