gewoon een mooie blauwe scoren, doorsparen en een PB naar mij als je er klaar mee bent
Mozeskriebel!
Je moet wel héél erg fan zijn om ze beide te houden lijkt me?
De prijs is gek voor de gele, maar ik snapât wel⊠hij is gewoon gaaf. Een zwarte met rode sec wijzer? Dat zou wel eens gaaf kunnen zijn
genoteerd!
Dat is eigenlijk de enige goeie keuze, gewoon wachten waarmee GS komt. Maar zoân quartz voor de zomer is natuurlijk weer fijn. Een mooie blauwe scoren voor intussen en later weer verkopen hoeft niet heel pijnlijk te zijn ook
Schitterend duo! Mis je het titanium niet op de 44GS? Beide mooi, kiezen is echt verliezen hier
Win-win
Een van de twee zal inderdaad blijven, nu nog bedenken welke.
De zwarte met oranje wijzer.
Dank! Het (gebrek aan) gewicht van titanium is wat mij betreft een duidelijke plus.
Beide prachtig, maar wat mij betreft teveel gelijkend om beide te houden.
De Snowflake kan je altijd terugkopen natuurlijk. Spijtig dat ze bijna nooit 44GS in titanium maken. Dat zou nog eens wat zijn
Die vind ik de minste van de 3, hij mist wat van de âsparkleâ van de sunburst blauwe. En tegelijk niet zoveel kleur het geel als de 001.
Lekker dilemma.
Ik zou de 001 kopen maar dan de sbgy voorlopig uit je hoofd zetten. Volgens mij tikt die bij jou veel boxen aan.
Of de 005/003 maar dan lekker voor de zomer, wat verlies pakken en dan weer snel door.
Het is toch een 9F jubileumjaar? Wie weet wat ze nog van plan zijn. Het zou zomaar kunnen dat de LEs ons binnenkort weer om de oren vliegen
Sbgn003 (niet de 005 met dat witte datumvenster) en doorsparen voor de sbgy, de sbgn kan je dan weer verkopen. Of ben je echt voor het blauwe? Ik heb ze destijds beiden gezien en uiteindelijk was de keuze snel gemaakt om naar een zwart exeplaar te kijken aangezien die meer in balans was. Nooit spijt van gehad.
Blijkbaar
Als er niet snel een 001 in goeie staat opduikt, dan koop ik misschien wel een 005 om voorzien te zijn. En inderdaad de SBGY nog even uit mijn hoofd zetten, het kan altijd nog
Dat zeker! Als minste van de 3 isât nog een prachtstuk
Ik was heel wat verwachtende met Watches & Wonders, maar helaas! Het is ook een mechanical jubileumjaar en dat gaat voor blijkbaar. Dat is het nadeel van al die jubileums, het zijn er teveel
Ik heb beide al gehad en ik vond de zwarte glimmende plaat wat levensloos. De blauwe sprankelt meer onder het licht en het is echt een heel mooi blauw. De datum stoorde me niet echt, zeker niet na een tijd. Maar dat is allemaal smaak natuurlijk. Beide verkocht om een spring drive te kopen die ook alweer verkocht is, dus onrust troef hier
Of de sbgn001 op een marine nationale ( geĂŻnspireerd door Zulu)
Maar hoe erg ik ook geniet van mijn sbgn001, de prijzen zijn te zot voor dit horloge. Ik zou dat zeker niet voor neerleggen. Maar voor de helft van de prijs voor de blauwe versie gaan. Heeft een hele mooie levende plaat.
Hoe vaak heb je al een SBGN005 of 003 gehad?