Laat je Grand Seiko zien VIII

20 likes

No Nomos als je met vertegenwoordigers van de Nederlandse ambassade in Japan praat. Keurig mijn GS omgedaan. Niet dat iemand het opmerkt…

21 likes

:wink: interesse? Voor 1600 komt ie jouw kant op. :sunglasses:

1 like

16 likes

Wel tof dat je daar op inspeelt. Hoe cool zou het geweest zijn als ze het wel hadden gezien!

2 likes

Hahahahaha… Ik denk dat het ze aan de bout zal hachelen. Zelfs al sprak je met Japanners van de Japanse ambassade in Den Haag. Eerlijk is eerlijk, die gesprekken zijn vaak over significantere onderwerpen dan horloges. :slight_smile: Toch? Iets met skin in the game.

Mooie GS, uiteraard. :slight_smile:

1 like

Zelfs al zou iemand in een vergadering het opmerken, dan is de kans dat hij/zij er iets over zou zeggen nog steeds nihil. Misschien een iéts grotere kans als het slechts één gesprekspartner betreft.

Ik zie in de professionele sfeer vaak genoeg mooie horloges, maar heb daar nog nóóit wat over gezegd.

1 like

Afwachten inderdaad tot de ander over horloges begint, maar dat kan lang duren, heel lang. :blush:

2 likes

Waarom zou je dat niet doen?.. Wie weet is het ook een HF’er.

1 like

Ik vind het persoonlijk een beetje onprofessioneel. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van het soort werk dat je doet. Het is anders als je een zakencontact al wat beter kent, in een wat minder formele setting zoals lunch.

Ik zie vrijwel alleen mensen in het buitenland.

25 likes

Foto van gisteren :slight_smile:

27 likes

20 likes

Het broertje

25 likes

Vandaag deze :heart_eyes:

21 likes

Eeuwig zonde dat deze kastvorm niet meer in de collectie zit. Een meesterwerkje is het

26 likes

25 likes

mooi he, gewoon bijhouden :grin:

1 like

Plaatje!

1 like

Mega scherpe wijzers en indexen! :ok_hand::razor:

17 likes