Laat je Grand Seiko zien VIII

Een zeer exclusieve GS SBGX091 GTG!

1 like

Nog geen koper gevonden.

1 like

Juiste model was te snel weg😩

1 like

Ah, ik had het horloge nog niet voorbij zien komen. Maar lijkt me dat deze vrij snel weg zal zijn :slight_smile:.

Hij is wel echt in top staat en ik vind het wel echt de ultieme Grand Seiko “beater”.

1 like

Ik dacht dat je er al eentje verkocht had?

1 like

Ze zijn beiden echt in top staat. Ongepolijst en in 2023 nieuwe batterij en pakkingen door GS.

@amusicar Dacht ik ook, maar de koper haakte af

1 like

Ik begreep het commentaar op de GS banden nooit zo. Ze zijn dun, knap afgewerkt en met een strakke sluiting.
Vandaag een Tudor om de pols en die band en sluiting zijn toch wel van een ander niveau.

Het is m.i. tijd voor GS om de banden eens een update te geven. In ieder geval voor de sport modellen, voor de heritage lijn vind ik de huidige nog prima.

3 likes

Een quick adjustment zou wel fijn zijn!

2 likes

Deze beauty loopt sinds 21 mei 2023 +2 seconden. :heart_eyes:

22 likes

Geweldig accuraat.

1 like

Vooralsnog wint voor mij toch de traditionele ‘Snowflake’, daarom de 44GS (vooralsnog) in het blauw

10 likes

De snowflake is ondergewaardeerd vind ik. Mooi titanium. Naar binnen lopende kast. Alleen wel graag de double logo versie voor mij :slight_smile:

3 likes

Alleen geen dubbel logo

@illewoare waar blijven de fotos van die mooie SBGN?

12 likes

Hij komt normaal morgen binnen :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

21 likes

Hier ook maar weer wat wits. :smiley:

Speciaal voor @GustavM de wat meer bling-variant. :wink:

17 likes

De laatste tijd hier veel te weinig geweest. En nog erger: deze knaller veel te weinig gedragen.

21 likes

Is het geen plaatje? :kissing_heart:

18 likes

Ik ga naar Parijs en neem mee, mijn sbgw252.

:slight_smile:

Ik dacht ik zet de originele band er even op voor het bezoek aan de boutique. Maar ik vond hem niet fijn zitten. Dus dan maar de originele sluiting op de Kaufmann band waar ik hem normaliter op draag. Ook niet fijn, een beetje te grof.

Dus toch maar weer helemaal terug naar de Kaufmann band met stalen gespje. Op een gouden Grand Seiko. Geen gezicht, maar het zit beter. En dan laat ik maar niet de onderkant van mijn pols zien :slight_smile:

5 likes

Schitterend :star_struck:

1 like