Laat je Grand Seiko zien VIII

Zoooo mooi :heart_eyes:

1 like

Zeker een plaatje. Mooie foto ook :wink::+1:

1 like

Mijn dank is groot :sunglasses:

1 like

Barbaar :rofl:

1 like

Dat is zonde… Misschien kan hij in dat geval beter naar het blauw? :innocent::wink:

Veel plezier - deel je wat foto’s met ons?

Snelle foto al… Hij is prachtig, 100% een blijver! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik snap helemaal waarom de andere eigenaars hier hem niet willen laten gaan @breakie @Iceman1987 (nog iemand dacht ik? @Hans?) :innocent:

27 likes

Een tijdje niet gedragen, maar wat blijft hij mooi!

20 likes

Zeker erg mooi. Krijg gelijk zin om mijn zwarte terug op staal te zetten en te gaan dragen. Bevalt hij echt anders dan de andere SBGNs, los van the obvious andere kleur en misschien minder opvallend patroon in wijzerplaat?

Dibs voor over 2 weken dan maar :rofl: (just kidding)

1 like

Ik ben niet zo’n sunburst fan (hoe mooi GS ze ook maakt), maar ik houd wel van wat leven op de wijzerplaat. Dus het extra geel van die 24 uur ring en de combi matte plaat met patroon erop maken het wel af voor mij.

De sunburst van de 005 vind ik fantastisch met indirect licht, maar niet in de zon of onder de spots ‘s avonds. De 005 vond ik dan net wat te “gewoon” met enkel het oranje in de wijzer. Maar ze zijn alle 3 schitterend, afhankelijk van wat je zoekt :blush:

:joy: genoteerd :zipper_mouth_face:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

@Zulu ook toch?

Gaaf hoor Jasper :ok_hand::muscle:

1 like

Gaaf man, gefeliciteerd!

1 like

eindelijk! een zware last valt van je schouders :sweat_smile:

1 like

Yes! Gefeliciteerd man :+1::tada::+1::tada::+1::tada::+1:
Wat een prachtig ding!

Staat ie nog op japanse tijd?! :rofl::rofl:

1 like

Nee die is al 3 jaar weg. Kon niet wennen aan het witte datumvenster :see_no_evil:

2 likes

Ik denk het… :joy:

Dank! :pray:

Ik kan eindelijk weer verder met mijn leven :sweat_smile:

Vreselijk inderdaad… 🫣

17 likes

Echt een stom ding. Elastiekjes kon 'ie ook al niet hebben 🥲

867c8070032091eb863e4528a4a9a64b0bc012c7_1_690x463

16 likes

Pff wat een baggerschuit.

2 likes

He Jasper, je hebt er 1 gevonden! En zo te zien nog in perfecte staat. Proficiat, geniet ervan!
Dit is inderdaad een blijver en wordt ook hier gekoesterd.

2 likes

Klopt, hij is in perfecte staat, recht uit Japan! Na 7 jaar omzwervingen hier op het forum en kopen en verkopen begin ik eindelijk wat te settlen. De 001 is toch echt de ultieme 9F GS hier :smiley:

3 likes