Laat je Grand Seiko zien VIII

24 likes

Ik was de versies met blauwe wijzerplaat en rode wijzer vergeten, daar zijn er inderdaad wel een paar van. Na wat zoeken ben ik inderdaad ook een funky fluor groen/gele secondenwijzer op de SBGA429 tegengekomen, maar nog geen witte secondenwijzer. (ik twijfelde eerst of de GS duikers een witte secondenwijzer hadden, maar dat blijkt niet het geval)

edit: Ah, de Tentagraph heeft een witte secondenwijzer!

1 like

Dit is echt een lekkere! Gefeliciteerd en veel draag plezier!

Nee met witte wijzer ken ik inderdaad ook niet. Ah! De Tentagraph! Mooi ding, wel prijzig :frowning:

17 likes

Mijn favoriet:

33 likes

Is dit de sbga415 of sbga413?

Met promotie in het verschiet, mijzelf beloofd een sbga413 cadeau te doen. Denk dat ik er een groene croco of struisvogel mee ga combineren.

2 likes

Da’s al een prima idee van het horloge. Mooi hoor. Ik had je al gefeliciteerd, maar nogmaals veel plezier hiermee. Super. Mooie kast, ook. Het jeukt. @HouwelD, jij hebt niet de neiging om de jouwe te verkopen? :slight_smile:

2 likes

Nope, deze blijft nog even!

:point_up_2:

Doen! Ga je zeker geen spijt van krijgen!

Ja eens. Het is al helemaal besloten in mijn hoofd. Twijfelde eerst aan de spring drive maar na onderzoek kom ik tot de conclusie dat het juist een van de meest indrukwekkende staaltjes innovatie in de horlogerie in een tijdje is. Hij ging er sowieso. Nu het juiste moment vinden.

2 likes

:drooling_face:

30 likes

19 likes

Dan moet ik hem teleurstellen, want die heb ik!
Waarom? Omdat dit mijn GS is.

18 likes

Fijn om te horen, en gefeliciteerd met de geweldige aanwinst. Topkeuze!

:slight_smile:

Hoe groot is deze? Is dit de 37mm of 40mm?

Deze is 39mm :grinning:

14 likes

Ook mooi! Bonus punten voor springdrive, maar die gaan er meteen weer vanaf door die PR meter op de voorkant.

Verder erg gaaf :slight_smile:

1 like

21 likes

Het blijft me verbazen hoeveel rust, sereenheid en perfectie de champagne plaat uitsraald. Met de flijmscherpe wijzers en indices alsof je naar een perfecte render kijkt.

18 likes