Ik was de versies met blauwe wijzerplaat en rode wijzer vergeten, daar zijn er inderdaad wel een paar van. Na wat zoeken ben ik inderdaad ook een funky fluor groen/gele secondenwijzer op de SBGA429 tegengekomen, maar nog geen witte secondenwijzer. (ik twijfelde eerst of de GS duikers een witte secondenwijzer hadden, maar dat blijkt niet het geval)
edit: Ah, de Tentagraph heeft een witte secondenwijzer!
Dit is echt een lekkere! Gefeliciteerd en veel draag plezier!
Nee met witte wijzer ken ik inderdaad ook niet. Ah! De Tentagraph! Mooi ding, wel prijzig
Is dit de sbga415 of sbga413?
Met promotie in het verschiet, mijzelf beloofd een sbga413 cadeau te doen. Denk dat ik er een groene croco of struisvogel mee ga combineren.
Da’s al een prima idee van het horloge. Mooi hoor. Ik had je al gefeliciteerd, maar nogmaals veel plezier hiermee. Super. Mooie kast, ook. Het jeukt. @HouwelD, jij hebt niet de neiging om de jouwe te verkopen?
Nope, deze blijft nog even!
Doen! Ga je zeker geen spijt van krijgen!
Ja eens. Het is al helemaal besloten in mijn hoofd. Twijfelde eerst aan de spring drive maar na onderzoek kom ik tot de conclusie dat het juist een van de meest indrukwekkende staaltjes innovatie in de horlogerie in een tijdje is. Hij ging er sowieso. Nu het juiste moment vinden.
Fijn om te horen, en gefeliciteerd met de geweldige aanwinst. Topkeuze!
Hoe groot is deze? Is dit de 37mm of 40mm?
Ook mooi! Bonus punten voor springdrive, maar die gaan er meteen weer vanaf door die PR meter op de voorkant.
Verder erg gaaf