Laat je Grand Seiko zien VIII

Idd, wil ook geen Sneeuwschuiver op mijn dail
:v:

1 like

:thinking:

:point_down:

:grin:

Nee hoor… Deze omdat het de mijne is.

11 likes

SBGR309G en 42mm
:thinking:

Haha, ik vind de PR juist wel aardig, zeker omdat de meter op de dial ipv in de dial zit.
Maar anyhow, ik kan mij voorstellen dat een clean dial ook zijn charmes heeft.

1 like

Ik vind de PR meter die in de dial verwerkt is erg goed gedaan (SBGA375/373) degene die er op liggen storen mij iets meer…

Net zoals een datum window in een afwijkende kleur :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nou moet ik zeggen dat ik de sneeuwschuiver op mijn sbga373 echt een esthetische toevoeging vind!
Omdat de wijzerplaat geen patroon of textuur heeft die onderbroken wordt is de sneeuwschuiver een kunstwerkje opzich wat gewaardeerd kan worden.

11 likes

:point_up_2:

Na een maand of 9 “GS loos” te zijn geweest doe ik weer mee. Deze heeft de nodige voorgangers gehad op het forum ……. goed ingedragen dus :joy::joy:

35 likes

Je vriendin heeft gelijk, waanzinnig mooi horloge. Zonde om weg te doen!

1 like

Van harte! Uitstekende keuze en ondanks dat 'ie

is, ziet 'ie er nog uitstekend uit :ok_hand:

2 likes

Welkom terug en gefeliciteerd!:+1:t2:

2 likes

Welkom terug en :ok_hand:

1 like

Wel een erg mooie hoor! Gefeliciteerd

1 like

De schitterende wijzerplaat is gewoon niet mooi vast te leggen, niet door mij in elk geval. Jammer voor jullie want het is een beauty :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Fijn dat ie heel goed terecht is gekomen! Ik hoop me hier ook weer spoedig te melden.

4 likes

Ja, ik herken dat.

13 likes

Ondergaande zon special:

14 likes

Ik wil je wel helpen. Ik heb hem gehad. En hij is inderdaad super en lastig te fotograferen. Een foto uit de oude doos van mijn ex. Gebruik hem wanneer je wilt. :wink:

22 likes

Heel gaaf! Ook wel cool zo, zonder lume.

Eens even kijken hoe de Grand Seiko fans stemmen. De GMT of de Milgauss?

GMT of Milgauss
  • GMT
  • Milgauss

0 stemmers

images (1)