@Fate_Amenable_To_Change ik ben inmiddels bevooroordeeld en heb daarom de blauwe gestemd. Het gekke is dat dat blauw op de één of andere manier bij alle kledingkleur en -stijl lijkt te passen.
Ik vind het zeker niet storend, maar het hoeft niet groter. Het is ook het extra gewicht voor een stuk, je voelt wel dat je wat om hebt. De bonus is wel dat je zo langere wijzers en markers krijgt en zelfs met de date en de PR hebben die alle ruimte. Perfecte balans imho
Mooi ook die Skyflake! Ik heb beide om gehad en ik heb de meest tijdloze gekozen. Maar het was een moeilijke keuze
Grappig, ik had die al op het oog voor mijn 221, maar dacht dat hij mogelijk te oranje zou zijn. Maar op jouw foto’s is hij echt super, dus misschien maar gewoon bestellen
Zat ook naar deze te kijken:
Eigenlijk zou ik ze graag in de kleine maat willen, maar helaas…
Op de 221 vond ik hem niet zo mooi, toen ik die had heb ik het kort geprobeerd… Hij was inderdaad te oranje. Die creme plaat is een stuk donkerder en vraagt een wat soberder strap vind ik. Dus ik vind die Siena Brown dan wat mooier denk ik, maar ik vind de cross stitch en structuur dan weer minder.
Qua bruintinten is de 221 een minder groot strapmonster dan mijn 293. Maar ik ben heel kieskeurig op dat vlak
De strap is wat aan de lange kant inderdaad, maar het is net niet storend vind ik. Een 5-10mm korter mocht wel, voor mijn 17cm pols. Op mijn laptopscherm toont de foto trouwens donkerder dan op mijn telefoon en in het echt. Dus moeilijk in te schatten qua kleur zo.