Sbgw255. Standaard op een groen glimmende krokodil. Brrr
Hier op de BOR band vd sbgw235
Bah…
Ze hebben hun zin. Weg met de dealers waar ze naast Oris, Tissot en Bell & Ross lagen en nu naast de groten zoals Rolex en Omega.
Driessen in Haarlem zal binnenkort ook wel sale hebben…
Dat is duidelijk de strategie ja, meedoen met de grote jongens. Ergens ook wel terecht. Als je kijkt naar de kwaliteit die je krijgt, doen de horloges niks onder voor Rolex en Omega. Ik snap dat je als merk dan in de schappen wilt liggen tussen deze merken.
Maar ergens vind ik het ook wel jammer.
Goed verwoord. Zo denk ik er ook over
Zit veel in idd. Het was eigenlijk onontkoombaar. Toch blijft het voor mij als eenvoudige liefhebber jammer.
Oh geen idee maar zou dan best eens kunnen gaan gebeuren logischerwijs. 
Ik vind het bijna een aanfluiting en beledigend. Brunott zit nagenoeg om de hoek, een GS AD van het eerste uur die het merk enorm heeft gepromoot. Alleen omdat ze geen Breitling, Omega of Rolex in de etalage hebben zijn ze er letterlijk uitgeknikkerd. En ze hebben op heel hoog niveau (juridische) strijd gevoerd. Maar het mocht niet baten.
Van de horloges en de passie en precisie waar ze mee gemaakt zijn blijf ik fan, maar de manier waarop ze het één en ander aan het vermarkten zijn, vind ik persoonlijk een zware kras op het blazoen van GS als merk/bedrijf.
Maar dit geheel terzijde. 
Allemaal overstappen naar the citizen chronomaster, dat is nu het gs van 20 jaar geleden. 
Nah, een Chronomaster ernaast dan. 
Nog niet echt. Uiteraard fantastische afwerking in dezelfde stijl en een sterk Eco Drive uurwerk (wat mij betreft beter dan de GS 9F).
Maar ik mis een mooi palet van automaten en mechanische uurwerken.
Klopt, wie weet komen ze daar ook mee. Ze hebben al automaten in duurdere lijnen dus die stap zou zo gemaakt kunnen worden. Daarna beter beschikbaar maken in eu, uitbouwen en dan ook naar s&c om de cirkel rond te maken 
Laat ze maar lekker eigenwijs doen, dat kunnen die Jappen wel 
Precies op tijd overgestapt 
Straks ook wachtlijst
Heeft grand Seiko ook zo’n vorkje in t uurwerk om bidirectionaal op te winden?
Hier ben ik wel van gecharmeerd. Papieren wijzerplaat. Eco Drive one (uurwerk van 1mm dun). Verder geen tierelantijnen op de wijzerplaat. Helaas is het geen echt goud.
Prachtig, wat is het referentienummer?
Inderdaad jammer van dat “fake” goud. Wel zeer mooi met die zwevende indices.
Ja. Althans, de automaten.
Welk referentienummer is dat?
Ha, het zou hier binnenkort wel eens rustig kunnen worden 
Gelukkig zijn sinds kort Jaco, Jasper en ik weer van de partij hier…en Rik volgt spoedig.