1/3e weet het niet. En de andere 2/3e is 50/50 verdeeld. Wat moet de marketingafdeling van Grand Seiko hier nu mee? Nog maar een versie uitbrengen?
Trouwens ook vaag bedenk ik me is dat de iwate high beat titanium ‘online boutique only is’. Maar geen limited edition. Misschien dat hij ooit wel in de winkel komt. Maar als dat niet gebeurt dan zouden er wel eens minder van kunnen gaan zijn dan van een aardig gelimiteerde limited edition…
Dit gaan ze nooit doen. Dat past helemaal niet in de lijn van Grand Seiko.
Misschien komt er ooit een maanfase (patent is aangevraagd) en dat vind ik ook niet zo Grand Seiko, tenzij er een technisch hoogstandje aan verbonden is.
Vandaag mn eerste Grand Seiko binnengekregen!
Gezien de verweerde wijzerplaat leek het me leuk om deze op een canvas/leer band te zetten.
Eens wat anders
Mijn Credor spring drive is een wat vreemd horloge. Maar ik blijf hem erg leuk vinden. In het echt onder diffuus licht natuurlijk altijd beter dan op de foto onder de spotlights. Met een witzilveren wijzerplaat, power reserve, de glijdende secondenwijzer, en de geïntegreerde stalen band die gelijkloopt met de hoekige lugs.
Echt? Op de eichi toch niet.
Op het aparte en moderner horloge van @amusicar zou ik er nog kunnen inkomen maar Credor doet wel meer eigenzinnigs.
Heb je hun Art Piece Collection al bekeken?