Grand Bommel
Tweede paar gekocht voor in de kluis?
In het blauw, om nooit te dragen. Zoals met mijn SBGA105.
Je maakt me boos
Sorry, ik zal er niet meer aan refereren
Dat ik de SBGA105 heb, weerhoudt me er wel van een blauwe Evolution 9 te kopen. Want welke is er nu mooier dan die ik al heb? En daarmee bespaart hij me veel geld. Ook al ligt hij gewoon in de doos.
Mooi. Een Iwate wijzerplaat ontbreekt bij mij nog!
Bij mij niet, maar ik houd me eens in met foto’s
Zou er best nog een elegance kast bij willen, maar wordt nog een hele zoektocht welke. Moet natuurlijk zoveel mogelijk contrast zijn met de 201 Iwate om nog een GS te rechtvaardigen.
Hier een beetje zoals jij met de 105. Na aankoop een week gedragen en sindsdien in de doos. Haal hem er wel uit om te bepotelen, maar dragen komt er vrijwel nooit van. Toch een beetje impulsief aangekocht na verkoop van de SBGH047…
Wellicht maar eens een nieuw baasje voor zoeken
Mooi. De bandjes zijn niet voor een GS.
Blijft bijzonder die matzwarte wijzerplaat. Mijn SBGA231 duiker is ook matzwart, maar hier valt het door de wat eenvoudiger look, zonder de art deco wijzers en indices van de duiker, wat meer op.
Volgens mij was het eerste model met deze plankenvloer de SBGH269 uit (volgens mij 2019). Die heb ik weleens in handen gehad en vol afgrijzen weer aan de verkoper teruggegeven. Dat was alleszins toch een populair model.
Ik stem voor de linker op de 2e foto denk ik. Benieuwd hoe die staat.
Staan goed zeg!