Laat je Grand Seiko zien VIII

27 likes

Mooi! Goede keuze.

1 like

Less is more…

16 likes

Ja, blijft toch ook tof zo op staal!

1 like

Grey Birch!

26 likes

Zooo die diver is gaaf zeg! Waar heb je die gepast? Prachtige wijzerplaat. Zat er zelf ook al naar te kijken😍

6 likes

Inderdaad gaaf! Ik twijfel nog wel eens om terug eentje aan te schaffen, prachtig model :blush:

1 like

Haha ik bevind me in bijna hetzelfde situatie. Ben zeer tevreden met mijn White birch Spring drive, en recent een nieuwe liefde met de grand seiko sbgn001.

Maar vanwege het gespam van Eric zit een Mt Iwate dial in mijn hoofd, en dan een blauwe. Ik kom dan op ze grand seiko sbgj235 (gmt) of de SLGH019. Laatste is wel 3k meer voor de nieuwere hight beat, maar zonder gmt en dus dunner. Keuzes…

21 likes

Die is erg mooi ja! Staat bij mij ook hoog op het wensenlijstje.

14 likes

Deze staat op mijn wishlist, zit te denken om de Sbgw283 ervoor in te ruilen…

21 likes

Staat een mooie zwart/bruine Iwate in het blauw :wink:

Die hi-beat GMTs met 44GS kast zijn zo uit balans

1 like

Ook heel mooi. Die wijzerplaat is ook erg mooi als je die goed van dichtbij bekijkt! Die kast draagt ook heel fijn.

Wil hem eerdaags wel een testen, hopelijk hebben ze hem in de boutique

Heerlijk zeg die 001!

3 likes

Bij een GS event door de Prosper winkel, in Brussel.
Echt een aanrader die winkel, als je ooit naar Brussel komt: ze hebben GS, Moser & cie, Bulgari, Omega, Cartier, Nomos,…

Zeer leuk horloge, maar te duur zonder korting m.i.

2 likes

Ahhh tof hoor! Heb de zaak weleens gezien in Brussel. Zag er prachtig uit! Bedoel je dan te duur kwalitatief? Of omdat het een grand seiko is? Zal toch wel iets mogelijk zijn neem ik aan? :grin:

1 like

Heb ik gezien en speelt nog ergens in mijn achterhoofd. Maar heb nog een blauwe horloge ‘nodig’, vandaar dat ik niet heb gehapt :wink:

Klopt, draag hem ook heel vaak. Heerlijke quartz. Deze zal nooit de nest verlaten!

3 likes

Die 001 is idd echt uniek. Als ik die een jaar of 2 terug voor een normale prijs had kunnen pakken, dan had ik dat gedaan. Was toen alleen nog niet in deze fase qua hobby. Moet het maar met de volledig zwarte doen, wat ook absoluut geen straf is :grin:

In Amsterdam liggen de four seasons sowieso :+1:t2:

Top ga ik eventjes passen van de week :grinning:

1 like