Laat je Grand Seiko zien VIII

Komt goed dus! Beterschap en fijn nog eens die bijzondere GS te zien :+1:

1 like

Ik lees de berichten nu en gelukkig is de afloop naar omstandigheden goed gekomen.

Erg aanwezig GS door het rood, maar hij mag er zijn zeg. Mooie details!

1 like

Gelukkig is deze reeds uitverkocht. Anders had ik je gevolgd zoals in de Glasshute topic :wink:

1 like

Blijft een waanzinnig gaaf stuk! :ok_hand::muscle:

1 like

hehe - you are welcome allemaal :stuck_out_tongue:

1 like

Haha, hoe leuk!
Je GO is subliem mooi. Maar daar zou een mooie duiker van GS zeker niet naast misstaan. Ik heb deze zomer de nieuwe SLGA015 gepast en wat een kanjer is me dat zeg. Een echt meesterwerk wat mij betreft.

5 likes

22 likes

Als counterpart voor de snowflake

15 likes

21 likes

lekker man, dat GS logo zweeft gewoon op je foto :+1:

3 likes

Heerlijk! :ok_hand:

GS…simply The Best… +1s/d :ok_hand:

30 likes

Die derde foto :drooling_face:

3 likes

Haha sorry zet er net 1 foto bij. Derde foto…ja heerlijk plaatje. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha, ik dacht al; ben ik nou gek? :face_with_monocle:

Ninja edit

1 like

Ik herken dit. Al zijn mijn foto’s totaal niet horloge gerelateerd.
Het is vooral een kostbare combinatie van hobbies, merk ik. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooi!

1 like

Dat is balen zeg! Je nieuwe maakt wel mooie foto’s! Welke camera heb je nu gekocht?

3 jaar terug eens mijn Nikon D600 laten vallen op vakantie. Eenmaal terug heb ik hem op maandag aangemeld bij Nikon Nederland, dinsdag opgestuurd, woensdag de diagnose gehad via mail met een heel rapport erbij. Gelijk toestemming tot reparatie gegeven en donderdag was hij alweer onderweg terug en vrijdag weer thuis. En dat voor een DSLR van zo’n 7 jaar oud. De reparatie was niet eens krankzinnig duur.

2 likes

Meervoudige japanse perfectie :slight_smile:

27 likes

Zo, da’s inderdaad wel rap. Hier heb ik nog niets gehoord.

Ik heb jaren geleden mijn spiegelreflex uitrusting verkocht en was overgestapt op een Fuji X100F edelcompact, zoals dat tegenwoordig heet. Heb ik begrepen.

Daar mistte ik op de één of andere manier toch een stukje zoombereik. Dus ik heb me een aantal jaren gelden laten verleiden die in te ruilen voor een Panasonic Lumix LX 100-II. Prachtige camera, kleinere sensor, dat dan weer wel. Maar de zoom gebruikte ik vervolgens zelden. Ben meer van het wandel-zoom, zeg maar. Dus liever terug naar een prime lens, maar ik had nu eenmaal die Lumix. Dus het is zoals het is.

Ik wil geen systeemcamera vanwege het gesjouw met objectieven, want dan kan ik weer beter een DSLR nemen.

Maar nu had ik het excuus om weer te kijken naar een compact met vaste lens en een APS-C sensor maar wel met volledig manuele instellingen. Maar… Fuji’s niet te krijgen en het alternatief waar ik erg verrast over ben is een Ricoh Gr IIIx. (40mm vaste lens, dus uitnodiging om creatief te zijn). De EVF mis ik nog niet.

Het resultaat is te zien in de foto’s :wink:

4 likes