Laat je Grand Seiko zien VIII

Klopt ook - verschil zit in de lug-to-lug. Deze is van 51 naar 50 mm gegaan.

Waar ik me wel aan stoor is dat de bezel niet ceramisch is. Heb er namelijk al krasjes op. Kan het alleen onder bepaald licht zien, maar ja…can’t unsee it.

Ik denk echt niet dat het iets scheelt. Ze zijn 100% identiek. Misschien heeft een japanner de schuifmaat iets anders vastgehouden.

1 like

Sorry Simon, Ik voel me schuldig. In november mijn linker wijsvinger met bijl voor de helft afgekapt en nu begonnen aan renovatie van ons appartement aan zee. Ik ben vaak zo moe en mijn hoofd staat op dit moment niet echt naar horloges. Wissel niet, draag constant mijn BP. Stom eigenlijk. Vandaag zou een rustige dag moeten worden. Straks wat posten. Er is niks verkocht in ieder geval, mijn GS duikers zijn erfstukken. :heart_eyes:

4 likes

Wij klagen niet met die nieuwe camera zeg! :heart_eyes:

2 likes

Auuuuuw,:scream:

Naast deze maar eens voorzichtig loeren naar een spring drive…

15 likes

Dat hoeft zeker niet het geval te zijn, hoor! Je hebt prachtige en unieke GS stukken die ik wel mis kwa beeldmateriaal. Vooral die Godzilla…

Iets anders aan je hoofd dan horloges kan ook wel goed zijn en die BP is ook geen straf om te dragen :wink:

Ik hoop dat hij er weer terug aan zit en nu alles goed is.

Succes met de verbouwing!

1 like

Thanks Simon! De vinger is bijna als nieuw. Zien doe je het nauwelijks nog. Alleen het fijne gevoel in mijn top ben ik voorlopig nog kwijt. Maar is al veel verbeterd.
Speciaal voor u:

34 likes

:heart:

Wat een beauty! Geweldig :smiley:

Goed te horen dat het beter gaat!

1 like

Komt goed dus! Beterschap en fijn nog eens die bijzondere GS te zien :+1:

1 like

Ik lees de berichten nu en gelukkig is de afloop naar omstandigheden goed gekomen.

Erg aanwezig GS door het rood, maar hij mag er zijn zeg. Mooie details!

1 like

Gelukkig is deze reeds uitverkocht. Anders had ik je gevolgd zoals in de Glasshute topic :wink:

1 like

Blijft een waanzinnig gaaf stuk! :ok_hand::muscle:

1 like

hehe - you are welcome allemaal :stuck_out_tongue:

1 like

Haha, hoe leuk!
Je GO is subliem mooi. Maar daar zou een mooie duiker van GS zeker niet naast misstaan. Ik heb deze zomer de nieuwe SLGA015 gepast en wat een kanjer is me dat zeg. Een echt meesterwerk wat mij betreft.

5 likes

22 likes

Als counterpart voor de snowflake

15 likes

Damm, komt morgen mijn tweede GS binnen, ben ik niet thuis…:roll_eyes:

1 like

21 likes

lekker man, dat GS logo zweeft gewoon op je foto :+1:

3 likes