Laat je Grand Seiko zien VIII

Mooi cameraatje!

Ik heb overwogen de SLR I’m te vervangen voor een mirrorless, Nikon Z. Maar het was maar een klein beetje kleiner en lichter dan de DSLR. Dus toch maar weer eentje gekocht naast de D600, een D780. Die kan zowel mirrorless als met spiegel. Dan maar iets meer zeulen. Meestal met een ouderwetse 28-105 erop.

1 like

Weer eens wat kiekjes, te lang niks gepost… :slight_smile:

37 likes

Hele mooie dial

1 like

Ik doe mee. En de indices zijn ook nog geribbeld aan de bovenzijde! Fenomenaal! Ik zit er wel eens vol bewondering naar te kijken met een oogloepje, de meewarige blik van mijn echtgenote negerend :face_with_monocle:

18 likes

Ik heb dezelfde kwaal. Misschien eens een (Anoniem) praatgroepje opstarten…

2 likes

Duo Daihatsu :ok_hand::star_struck:

2 likes

GS pracht op een nogal sombere dag…:cloud_with_rain:

21 likes

Helaas werkt de camera van m’n telefoon niet ver genoeg mee.

De minuten indices zijn dus echt mm werk.

Maar hier is te zien dat de ring toch nog gegraveerd is met lijnen en dat de indices er nog bovenop liggen. (En dat de indices imperfect zijn, maar dat is ze vergeven)

Toch eens op zoek naar een echte fotograaf :joy:

23 likes

Wat een prachtig totaalpakket is dit toch. Alles klopt en heerlijke details om van te genieten :heart_eyes:

2 likes

16 likes

Ik join graag :face_with_monocle::thinking:… Maar wel benieuwd @daffie hoe je deze fetish dan beantwoord met andere merken waar je regelmatig naar flippert? Want degene die ik voorbij zien komen hebben toch echt (bij lange na) niet de afwerking van Grand Seiko. Eigenlijk pleit je hier dus zelf al voor het altijd houden van één Grand Seiko en een toevoeging telkens te flipperen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Exactly. :grin:

1 like

20mm tropic past prima, dus maar eens een grijze bestellen

21 likes

Gewaagd…Geslaagd.

2 likes

Silver…

Champagne…

21 likes

Blijft toch wonderschoon zo’n champagneplaat van GS.

2 likes

Welke typenummer is dit @daffie

SBGR099

1 like

Nice! Past jou goed. Voor mij net te groot. Geniet!

1 like

Dank je. Ja mooi formaat voor mij. Past net wat beter dan het standaard 40mm werk. :sunglasses::+1:

1 like