Ik heb overwogen de SLR I’m te vervangen voor een mirrorless, Nikon Z. Maar het was maar een klein beetje kleiner en lichter dan de DSLR. Dus toch maar weer eentje gekocht naast de D600, een D780. Die kan zowel mirrorless als met spiegel. Dan maar iets meer zeulen. Meestal met een ouderwetse 28-105 erop.
Ik doe mee. En de indices zijn ook nog geribbeld aan de bovenzijde! Fenomenaal! Ik zit er wel eens vol bewondering naar te kijken met een oogloepje, de meewarige blik van mijn echtgenote negerend
Maar hier is te zien dat de ring toch nog gegraveerd is met lijnen en dat de indices er nog bovenop liggen. (En dat de indices imperfect zijn, maar dat is ze vergeven)
Ik join graag … Maar wel benieuwd @daffie hoe je deze fetish dan beantwoord met andere merken waar je regelmatig naar flippert? Want degene die ik voorbij zien komen hebben toch echt (bij lange na) niet de afwerking van Grand Seiko. Eigenlijk pleit je hier dus zelf al voor het altijd houden van één Grand Seiko en een toevoeging telkens te flipperen