Plaatje voor de sfeer om mijn negativisme tegen te gaan …
Gestolen op Monochrome Watches
Zo mooi. Niet normaal. (kwijl bakje)
GS weg bij een heleboel leuke kwaliteis juweliers en nu dus bij S&C, niet mijn type zaak.
Ik idem. Japanners zijn betrouwbaar. Jammer van de invoerrechten.
Ai wat balen man!
Hopelijk komt hij nog boven drijven.
Misschien ook omdat je dat niet zo spelt. Grappig genoeg ging een vriend van me naar Japan, en zag hij naast veel überbizarre dingen ook heel veel bijzonder mooie dingen. Ik moet daar nog eens m’n eigen mening over gaan vormen.
Is met horloges ook mijn ervaring.
Aiai, het was een prachtige. Hopelijk komt ie nog boven water, echt balen!
In het algemeen kan ik het me voorstellen, en ieder heeft zijn eigen afwegingen natuurlijk. Maar de SBGW252-tjes op C24 liggen in de VS en Maleisië.
Het was echt geen fijne vakantie hè?
Tsja Azië is een enorm continent met (soms extreem) verschillende culturen. In Noord-Europa is alles ook heel anders dan in Zuid- of Oost-Europa, om over verschillen tussen (zelfs buur)landen nog maar te zwijgen.
Dat is toch ook een Frans concept? Ieder land heeft weer zijn eigenaardigheden, sommige leuk, andere minder. Niet iedereen waardeert ook hetzelfde uiteraard.
Persoonlijk ben ik best vaak in Japan geweest. Op die steden raak je (als toerist) op een gegeven moment wel uitgekeken, maar er is ook zóveel prachtige natuur…
Dit vind ik nou weer zo’n Hodinkee kulverhaal. Niet te doen.
Ziet iemand dat oude papiertje een lettertype wat ook maar in de buurt komt van het fond van het Grand Seiko logo?
Deze ligt in Japan, en deze is dus zeker niet meer scherp. Zie de foto hieronder. Heeft “a light polish at our shop” gehad. Helaas, maar dit is dus geen optie meer. Gelukkig heeft de verkoper uit Maleisië gereageerd.
Die zou ik graag eens ervaren, meer dan de steden.
Ja, je moet erg inzoomen, maar het is volgens mij het logo op het middelste van de 3 kleine papiertjes
Ik nu ook inderdaad, ik kreeg keurig van alle 4 lugs een foto. Maar dit is zeker niet meer scherp genoeg om te kopen, helaas:
Maar gelukkig heeft die uit Maleisië gereageerd, dat lijkt een hele legit verkoper, alleen is hij blijkbaar niet snel. Of het komt omdat hij zich meest druk maakt om Pateks van 100k ipv Grand Seiko’s van 10k.
Schaamteloze crosspost:
Horloge gekocht. Tweedehands. Ik heb waarschijnlijk lichte verstandsverbijstering, want hij is nipt spatwaterdicht.
Evengoed: Dit voelt een stuk minder breekbaar dan die Junghans Meister Driver die ik ooit had. Grappig genoeg voelt deze aan de kroon en in het handje alsof het stiekem een tank is.
Mooi ding - geniet ervan!
Dank je. Dat gaat zeker gebeuren.
Mooie keuze en heel veel beter dan welke je eerst voor ogen had! Is dit de eerste keer dat je de 231 bezit? Ik ben benieuwd naar je foto’s
Hier de mijne destijds op een Molequin Roche band.
Mooie aanwinst!
Mooie keuze. Met die waterdichtheid er niet boven kwijlen hè