In het zonnetje is alles mooier.
Wow,mooie aankoop. Handwinder en een no date idiaal
Heul erg mooi!
Kijk. Dat is de volgende vraag, inderdad. Want ik heb net wat banden geprobeerd, en ik draag 'm zowaar op de originele antraciete croco. En daar ben ik eigenlijk niet van.
Van harte met deze schoonheid.
Top! Gefeliciteerd man!
Welkom in het 231 kamp! De croco is erg soepel iddđ
De foto is niet heel duidelijk, maar het is de middelste van de kleine geplakte papiertjes met voorbeelden.
Gefeliciteerd met deze schoonheid en hopelijk veel en lang plezier ervan!
Okay, nu wil ik er ook één!
Die van mij draag ik ook op een Molequin (specifiek de Two Tone Midnight Black) - erg prettige strap. Argument kan gemaakt worden dat een iets dikkere strap een mooie match kan zijn vanwege de relatief dikke case, maar ik ben erg tevreden met de Molequin.
Overigens denk ik dat mijn SBGW231 in de verkoop gaat vanwege een andere GS NA die onderweg is. Als ik er afscheid van kan nemen, blijft een geweldig horloge.
Gefeliciteerd met de aanschaf. En ja het gevoel van de kroon is fantastisch vind ik. Ik had laatst een horloge van een ander merk in handen, en dat dat âkroongevoelâ het niet haalde bij een Grand Seiko was een van de dingen die me opvielen. De SBGW231 is voor mij de winnaar in âkroongevoelâ.
Persoonlijk vind ik de warme gloed van de âoff white/egg shellâ plaat erg mooi. Alle warme aarde tinten halen deze kleur mooi naar voren. Een blauwe band maakt het bijv een kil en witter geheel.
Ik vind juist de kroon-actie van een spring drive geweldig, dat lichte rateltje
Ik had altijd wel het idee om een mooie donker groene kaufmann croco aan te schaffen maar je houd niet van croco las ik, shell cordovan beter:
Wat een super combi
Prachtig.
De kroon van dit horloge is echt super. MaarrrrrrrrâŠ
Mijn SBGA465 was fan-tas-tisch. Zoân soepele kroon is één ding, maar heremijntijd, wat is Spring Drive een verschrikkelijk efficiĂ«nte ervaring zeg. Die power reserve vliegt omhoog. Daar gaat @PowerReserveFan ook al zo hard op, en gelijk heeft ie.
Je kunt me voor gek verklaren, maar ik heb een kalfsleren Colareb besteld van 3mm dik. De Bologna is een bijzonder fijne band, en ik kijk nog even bij Delugs en Molequin welke kleuren me pakken.
Check, een soort getekend / dirty cognac en een soort modderig bruin besteld. Taupe, Mokka, Terracotta en zo van Molequin en Delugs zijn ook nog in de race.
Waar zou jij een platte shell cordovan in het groen bestellen, met ton sur ton stiksel in 19mm? Is dat ook Delugs?
Dank!