De reden dat de groene croco nooit is besteld is omdat ik het in het echt wil zien icm het horloge. Daar is het helaas nooit van gekomen en kan daardoor je vraag niet beantwoorden. Ik vind het moeilijk van het plaatje. De foto welke ik deelde is wel van de delugs website overigens: https://delugs.com/products/green-shell-cordovan-slim-strap
Ik denk erover om een keer naar Frankfurt te rijden om bij Kaufmann te gaan buurten voor een warenonderzoek en dan een keuze te maken
Misschien moet ik dit nog even verduidelijken. Diffuus licht heb je als het licht even sterk van alle kanten komt. Dus niet buiten in de zon, of binnen onder een spot of lamp. Maar bij een compleet bewolkte lucht, in de schaduw, of zoals ik net de foto heb gemaakt in een kantoor met veel glas, maar de plafondverlichting uit, met het zonlicht weerkaatst via wanden, plafond, maar niet direct op het horloge. Of in zo’n lightbox / fototent. Maar vooral niet onder een direct aangelicht spotje.
Ik vind de balans ook erg fijn op dit model…zeker icm de no-date.
nee ik pak een moment dat ik een foto wil maken en merk dan het meerdere foto’s kost voordat ik een nette eruit heb weten te krijgen. Puur te wijten aan de sunburst plaat…dat weerspiegelt als de zee bij volle maan. Hey…misschien is dat iets voor de ontwerpers bij GS…
Gewoon standaard. Maar wel met een schone lens natuurlijk. Je ziet ook wel eens van die foto’s alsof de lens met aardappel is ingesmeerd. Dat gaat niet werken. Maar goed licht is het belangrijkste. Want met slecht licht kun je het mooiste horloge nog verkloten.
De nieuwe SLGA007 is echt gevoelig voor slecht licht.
Hier een voorbeeld van een slecht belichte aardappelfoto (niet van mij):
Als foto zijn 1 en 2 niet geslaagd maar op de pols zie je dit soort reflectie natuurlijk wel constant.
Op zich is dat dan ook wel een correcte (moment) weergave.