Gelukkig wel. Als alle horloges zo waren ging ik armbanden dragen. Maar inderdaad, da’s een smaakzaak. Of, in mijn geval voel ik een soort afkeer die zich bijna fysiek manifesteert.
Haha overdrijven is ook een vak. Maar des te beter, dan moeten deze niet op de wishlist
Voor mij is dit specifieke model een stap in de goede richting voor Grand Seiko, maar mijn grote minpunt (de prijs) gaan ze denk ik in hun andere nieuwe modellen niet snel loslaten.
Positief:
Formaat
Uurwerk
Sluiting
Neutraal:
Evo9 kast
Wijzerplaat
Wijzers/uurmarkeringen
Negatief:
Prijs
Gefeliciteerd! Een top Grand Seiko.
lekker!
Hij is voor mij eigenlijk zo goed als perfect:
Maatvoering
Geen lume
Springdrive
Datum wit op zwart
Comfortabele band
Mooi zichtbaar uurwerk
Drilled lugholes
Gesigneerde schroefkroon
ja de “basic” GS met een normale wijzerplaat en Spring Drive vind ik super
Wat een schoonheid zeg !!
Niemand die hier aan 1 april denkt?
Invicta?
Ik wil m wel een dag om.
Als 1 april grap.
Nee, ik zou hem zelfs niet passen.
Ken je die mop van diegene die zijn SBGW252 dacht te hebben verkocht? Nou dat was dus niet zo. Ik zou willen dat het een 1 april grap was, maar bij het klaarmaken voor verzending gisteravond (schoonmaken, controleren, monteren van de originele band), ontdekte ik een kras op de zijkant van een lug die er voorheen nog niet zat.
Ik heb het open naar de koper gecommuniceerd, die dus nu na enig beraad laat weten de koop ongedaan te willen maken. Dat begrijp ik. Helaas.
Nu maar eens bedenken wat ik ga doen. Een nieuw rondje foto’s en dan maar weer te koop zetten denk ik. Het blijft een geweldig horloge. Ik denk dat de kras als hij niet meer zo vers is minder zichtbaar zal zijn. Eens kijken hoe zich dat ontwikkelt.
Maar het is wel k(^%&^^.