Haha ja ik voel jouw hartzeer. Kon het ook niet langer meer aan. Het was idd de hoogste tijd. En thx Jaco.
De overdracht is zojuist gedaan en de SBGV229 blijft dus.
Met veel dank aan Simon @Sivari ook voor de mogelijkheid 'm even te ‘proberen’…al wist je natuurlijk dondersgoed dat het de goden verzoeken was heh Simon. No way dat je 'm terug kreeg. Leuke deal weer zo kerel.
Gefeliciteerd, jammer dat de Sole ervoor moet gaan, is namelijk echt het perfecte duo passend bij al jouw smaken en invloeden. Blijf het toch zeggen, beiden houden en de 3e als flipperitus gaan gebruiken. Zo zie je maar weer met de GS, die komen telkens terug, geldt ook voor Squale… Dus kost teveel geld door ze juist telkens te flipperen. En dan kun je ook met een gerust hart de Squale even opbergen binnen eigen bezit en pakken wanneer je hem weer mist. Zeker de Sole, erg zeldzaam. Is maar een tip !
Toevallig was er eerder deze week een topic van iemand die een dresser wilde met een vanaf-diameter van 44mm. Ik herhaal wat ik daar zei: probeer een maat van ~37mm eens een week of wat en zie dat kleiner altijd een optie is. Ik was zelf ooit sceptisch over 36mm (vanwege overtuiging dat 38-39mm mijn sweetspot is), heb een goed gebruikte Smiths Everest 36mm gekocht, daar een tijdje mee doorgebracht en ben vervolgens tot de conclusie gekomen dat 36mm met goede reden een klassieke maat is.