Laat je Grand Seiko zien X

Haha ja ik voel jouw hartzeer. :sweat_smile: Kon het ook niet langer meer aan. Het was idd de hoogste tijd. En thx Jaco. :+1:

De overdracht is zojuist gedaan en de SBGV229 blijft dus. :ok_hand:

Met veel dank aan Simon @Sivari ook voor de mogelijkheid 'm even te ‘proberen’…al wist je natuurlijk dondersgoed dat het de goden verzoeken was heh Simon. :wink: No way dat je 'm terug kreeg. :rofl: Leuke deal weer zo kerel. :+1:

14 likes

Haha!
Ik ben heel blij dat deze beauty weer bij jou is. Was leuk je weer even te zien!
Gefeliciteerd, hij staat je werkelijk perfect! :clinking_glasses:

4 likes

Ja absoluut leuk je weer eens te hebben gezien. Er komt vast nog wel een volgende keer denk ik zo…:+1:

3 likes

Dat denk ik ook :smiley::clinking_glasses:

2 likes

Mijn verblijf in dit mooie deel van het forum maar geprolongeerd

29 likes

Mooi hoor :ok_hand:t2:

1 like

Istieweer! :+1:

1 like

Daffie approves :+1:

An old friend. :innocent:

1 like

Goedemorgen :coffee::+1:

28 likes

Leuk filmpje hoe ze bij GS je 9F quartz service doen.

16 likes

Die ongeëvenaarde en subtiele bling van GS! :heart_eyes:

37 likes

Het horloge gaat bij GS, weliswaar met de nieuwe pakkingen en na de wd-test, in de ultrasoon?

28 likes

Gefeliciteerd, jammer dat de Sole ervoor moet gaan, is namelijk echt het perfecte duo passend bij al jouw smaken en invloeden. Blijf het toch zeggen, beiden houden en de 3e als flipperitus gaan gebruiken. Zo zie je maar weer met de GS, die komen telkens terug, geldt ook voor Squale… Dus kost teveel geld door ze juist telkens te flipperen. En dan kun je ook met een gerust hart de Squale even opbergen binnen eigen bezit en pakken wanneer je hem weer mist. Zeker de Sole, erg zeldzaam. Is maar een tip :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

Toevallig was er eerder deze week een topic van iemand die een dresser wilde met een vanaf-diameter van 44mm. Ik herhaal wat ik daar zei: probeer een maat van ~37mm eens een week of wat en zie dat kleiner altijd een optie is. Ik was zelf ooit sceptisch over 36mm (vanwege overtuiging dat 38-39mm mijn sweetspot is), heb een goed gebruikte Smiths Everest 36mm gekocht, daar een tijdje mee doorgebracht en ben vervolgens tot de conclusie gekomen dat 36mm met goede reden een klassieke maat is.

1 like

GS weekend :grin:

28 likes

Dank je Bas. :+1: De Squale is nog niet weg. En wie weet misschien bedenk ik mij morgen wel. Zal niet de eerste keer zijn dat ik een besluit terugdraai. :innocent:

1 like

Van harte met je aanwinst … eindelijk :yum::+1::+1:

1 like

Haha Thx Jooost. :smile: Het was idd wel even flink wikken&wegen en jouw SBGE253 was een serieuze kandidaat.

Voor nu jij dus even uit het GS kamp? Maar je komt vast ooit wel weer terug lijkt mij. :sunglasses:

1 like

Een vriend van me gaat hem overnemen , en voor mij weet je het nooit maar … ik hoop dat wat ik heb voldoende is en nog lang blijft :face_with_peeking_eye::+1::+1:

1 like