Laat je Grand Seiko zien X

Ja, zeker als je hem nieuw gekocht hebt dan moeten er zeker twee bij zitten! Zit er niet al eentje op je band waar hij wellicht niet zo opvalt? Dat je denkt dat je er maar eentje hebt, maar dat de tweede al in je band zit?

De mijne kwam terug van GS in Schiedam in een GS travelcase. Wellicht heeft de tussenpartij die achterover gedrukt?

Dit is rechtstreeks via de GS boutique gegaan.

Bij brengen ging hij netjes in de travelcase en toen ik hem kwam ophalen haalden ze hem er netjes uit en deden hem in een plastic zakje en deden er een elastiekje om. De travelcase verdween in de la. Afrekenen en klaar.

Ik heb er nog wat van gezegd, dat ik het vreemd vond dat ik een horloge van dit kaliber zo maar in een plastic zakje meekrijg, maar “zo was dat nu eenmaal”.

Buitengewoon spijtige en armoedige ervaring mag ik zeggen.

4 likes

Inderdaad

Dat is echt beleid van de winkel, ik kan me niet voorstellen dat dat vanuit GS aangemoedigd wordt. Je zou op zijn minst een pouch of iets dergelijks mogen meekrijgen als je hem niet onmiddellijk draagt.

Kreeg je die mee? Ik niet in ieder geval, maar ik deed het horloge gewoon om de pols, dus was er geen sprake van een plastic zakje.

Maar dan is het ook minder erg vind ik. Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat je het horloge opdezelfde manier meeneemt, als dat je het horloge gebracht hebt?

Ik had hem destijds goed verpakt naar een GS dealer gestuurd en via de post weer terug met travelcase gekregen

Dat ben ik ook wel met je eens. Het is vooral een gemiste kans van GS, en helemaal van de boutique. Aftersales kan in deze een enorm verschil maken qua beleving, klanttevredenheid en (in-)directe verkoop.

1 like

Had ik al gezegd dat ik blij ben met mijn GS?

35 likes

Wat een gemiste kans. Dat moet een man geweest zijn. Of mag ik dat tegenwoordig niet meer zeggen?

Maar 40mm en vrij hoog. Ik ga voor de SBGW231, want kleiner, platter, discreter, en bovenal comfortabeler. :slight_smile:

18 likes

Nee, nog niet. Vertel :nerd_face:

1 like

Het heeft me nooit gestoord, maar de 231 is zeker de meest comfortabele van de twee.

Dat is misschien wel de reden waarom alle GS’en vertrokken zijn en de sbgy blijft. De perfecte afmetingen zorgen voor een heerlijk draagcomfort :blush:

29 likes

Heb m zelf zo. Perfect voor mij.

7 likes

Feestje om de pols, hè? Kunstwerkje om de pols. Vandaag m’n bondgenoot bij het ophalen van een kunstwerk gemaakt door een Japanner (Fukui Prefectuur). Van die dingen die dan samenkomen.

30 likes

Eens.

Maar voor nu vooral weer lekker dat hij er weer is.

24 likes

21 likes

Ontzettend mooi! Een van de meest gangbare modellen in de elegance reeks. Aan de prijs, maar soms kun je geluk hebben en er eentje flink gereduceerd oppikken. :partying_face:

2 likes

28 likes

Heerlijk die GMT’s! Ook die van jou @jansd met dat gele accent :smiling_face_with_three_hearts:

Het is dat de iwate SLGH019 mijn volgende spaardoel is of ik zou weer zin krijgen in een blauwe 005!

4 likes