Niet de SBGW301 die de SBGW231 heeft vervangen?
Dat maakt mij niet uit. Het gaat me meer om de kastvorm en cleane wijzerplaat. Alle opvolgers en variaties van de SBGW031 zijn cool.
Zo zie ik ook graag de SBGW269, 267, de drie groene limiteds voor de US markt, en ga zo maar verder.
Wat blijft dat toch een mooi ding!
Vandaag deze gepast:
Springdrive is een gaaf systeem en het polijstwerk was echt netjes. Maar hij voelde een beetje groot om de pols.
Toevallig de slgh017 of slga019 ook eens gepast? Met donkere wijzerplaat en titanium kast dragen ze een stuk kleiner en lichter
helaas, ze hadden geen titanium modellen liggen. Ik heb er speciaal naar gevraagd.
Gouden sbgw252 om de pols. Ik heb nu een verkoopverzoek via Chrono. Het gaat toch pijn doen om hier afscheid van te nemen als we eruit komen.
Ik heb mijn huis nog niet verkocht… sterker nog, voorlopig weer uitgesteld vanwege late start nieuwbouw…
Maar anders hadden we om tafel gezeten.
Toch succes man!
Heeft verrassend lang in de verkoop gestaan voor een horloge dat zo hoog eindigde in de “mooiste horloge” verkiezing.
Als ik het geld had rondslingeren wist ik het wel😊
Succes met de verkoop!
Dat is wel een ding met wat duurdere GS’en: mooi in de doos, maar verkoop is hopeloos…
dankjewel, de jouwe is dan, imo, weer wat eleganter.
Klopt wel. Boven de 5k wordt het helemaal moeilijk om eentje te verkopen. Tenzij de echt populaire modellen, mijn Omiwatari ging gelukkig vrij vlot bv. Maar die was dan ook nieuwstaat, dat scheelt ook wel
Heel mooi horloge
In die dial kan je echt wegdromen he