Laat je Grand Seiko zien X

34 likes

32 likes

Ik weet niet wat het is, maar ik blijf terugkomen op Grand Seiko. Gewoon waar voor je geld.
Als iemand SBGX261 wil verkopen, DM me maar :smiley: :wink:

2 likes

Fijn horloge. Heb vandaag de BB58 erbij gekocht maar ze vullen elkaar goed aan. Meer heb ik niet nodig.

30 likes

Prachtig!

Ik heb een SBGX263 en een Grand Seiko Shunbun, maar een SBGX261 is ook nodig voor een toptrio :smiley:

1 like

Dat vind ik eigenlijk al een topduo :smiley: vanwaar nog een sbgx en geen duiker oid?

Goede vraag eigenlijk. De BB58 op Chrono zijn vaak 3K+ en in super slechte conditie, terwijl ik een nieuwe SBGX261 kan kopen voor 1800/1850. Ook vind ik een Oris Aquis Calibre 400 ook wel gaaf voor een goed prijsje.

Mijn huidige trio.

22 likes

Mooi trio zeg. Oris is ook gaaf. Ik zou bij deze aan een SPB143J1 denken of iets in die trend.

2 likes

Prachtig duo zo! Gefeliciteerd :smile:.

Of een mooie Pelagos @Tajko ?

2 likes

Daar zeg je wat :smiley: ! Mooi!

Mooi duo! Waar heb je de Tudor gescoord? :grin:

1 like

Bij een andere liefhebber. Nog op een mooie prijs uitgekomen met de originele nato. Full set her en der wat haarlijntjes maar ga m gebruiken waar ie voor bedoeld is toolwatch dus. Bij mijn Grand Seiko had ik dat totaal niet, die was ook nieuw.

Soort fluwelen handschoentje dat je elke dag aantrekt :rofl: waarbij de Tudor dan de werkhandschoen is voor de duidelijkheid.

2 likes

Hahah leuk man! Geniet ervan

1 like

Nice, de SBGA465 toch?

1 like

Jawel!
Goed gezien. :smile:

1 like

Mooi! Heb hem zelf ook op het oog, moet het horloge nog wel eens in 't echt bekijken. Z’n competitie is een Aqua Terra. :wink:

1 like

45 likes

Mooie foto! :sunglasses:

1 like

Gouden uur GS☀️

45 likes

37 likes