Laat je Grand Seiko zien X

Geen idee of die hier ergens te bezichtigen is. Deze komt rechtstreeks uit Japan.
Maar ik kom af en toe in Utrecht. Als je interesse (en tijd) hebt, pak ik hem mee en kunnen we wel een GTG regelen.

Duikers zijn geen verplichte nummers. De pilots heb ik al afgezworen, ik merk dat ik mijn limited alpinist als enige field watch nog draag, en dat ik heel vaak naar dress of dressy sport horloges grijp. Ik heb nog wel een Marinemaster 200,de SJE099, maar in wezen? Tja.

1 like

Begrijp ik hier uit dat deze weg gaat?

Nee, voor het moment niet, ik antwoord gewoon op je vraag.

Hij eet geen brood, en het is een super cool horloge. Ik denk er wel over om de Serica weg te doen, en de Hanhart. Draag ze bijna nooit, en de Hanhart… Ik moet gewoon ophouden met het kopen van duikers en chronografen. Die zijn ook altijd wat dikkig… Dress watches en dressy sport horloges zijn gewoon superieur. Voor mijn smaak.

Dan houd ik 1 duiker over op zeventien horloges. Ooit waren het zes uit twaalf horloges. :wink:

5 likes

Dit is zo’n beauty!!!

1 like

Oke begrijpelijk Fate. De Longines die je laatst poste is ook echt een parel. Prachtig dat soort horloges.

1 like

Weg ermee dan! Het maakt wat budget vrij en je kan er dan weer wat anders mee doen :blush:

1 like

36 likes

De Omiwatari, de iets donkerder wijzers zijn mooi te zien, beetje gun metal-achtig?

28 likes

Mooie :+1:

Ja, zoals wachten tot @SRADracer zat is van die geweldige limited 44GS quartz van 'm. :slight_smile:

9F85 met zichtbodem. Da’s grail quartz materiaal.

3 likes

Nou. Zoals ik in mijn voorstel topic al zei, die heb ik gekocht vanwege de geboorte van mijn dochter en heeft hetzelfde “bouwjaar”, dus de kans dat dat gaat gebeuren is zeer klein :blush:

2 likes

Ik hoor wat je zegt, maar ja… Een serieuze pappa scoort natuurlijk een Rolex om door te gevan aan z’n dochter, en zet die rare batterij-reut natuurlijk niet in het blauw, maar stuurt goed aangeschreven forumleden even een berichtje, nadat ze “dibs” hebben geroepen. :slight_smile:

Alle gekheid op een stokje: Geweldig horloge. Echt heel erg goed.

1 like

Gelukkig ben ik niet gevoelig voor marketing of moet ik persé een populair merk hebben :wink:

3 likes

Dat zou heel leuk zijn!

1 like

27 likes

Heb vandaag in Nijmegen deze schoonheid opgehaald. :kissing_heart:
Een prachtige wijzerplaat: de kleuren, de structuur.
Had nog geen 62GS kast in de collectie.
Een mens moet zichzelf af en toe even kietelen. :grinning:

57 likes

Wauw, die is echt prachtig!

1 like

Zo voor een week naar een vakantiepark. Welk horloge neem je dan mee he?

Het is deze geworden :partying_face: Duh! :grin:

27 likes

Rikka, fotos doen m geen goed recht … Prachtig die combinatie van het goud/groen

2 likes