“Rikki”, “Rikka”, “Kunpu”.
Het is een plaatje!
Nice , geniet ervan
Heel mooie keuze!
Supergaaf deze! In het echt nog veel mooier dan op de foto’s. Gefeliciteerd met je aanwinst!
Erg mooi! gefeliciteerd!
Vandaag weer de sbgw252. Wat kan ik er van zeggen? Prachtig goud met flonkerende massief gouden indices en wijzers (aangeduid met de 8 puntige kompsroos op de wijzerplaat).
Subliem!
Verdient meer dan een duimpje: magnifiek horloge
Beads-of-rice doet het goed op deze kast
Heerlijk horloge! De SLGH019 staat nog altijd een trapje hoger op mijn wishlist, maar deze mooie spring drive variant zou zeker geen straf zijn als alternatief
Vandaag moet ik het met deze doen… het is zo moeilijk om met een telefoon goed op foto te krijgen, maar het geeft een idee
Als jij die foto hebt gemaakt, zeg ik super goed gelukt! Echt prachtig.
Ja even snel uit de hand deze middag. Maar bij nader inzien kan het er wel mee door voor een iphone foto .
De stofjes moet je me vergeven, een foto is nooit echt vergevingsgezind helaas
Misschien dat sommige leden hier het al wisten, maar ik kwam er vandaag achter dat juwelier Van Willegen geen GS meer verkoopt.
Vind ik persoonlijk erg jammer. Ik weet dat ze altijd heel enthousiast over het merk zijn geweest en zelfs events etc. rondom GS organiseerden. Ook altijd een heel fijne zaak om naartoe te gaan.
Na Brunott in Rotterdam en Driessen in Haarlem dus weer een AD minder. Vind het persoonlijk erg jammer hoe dit allemaal gaat. Het zal binnen de strategie van GS passen om naast de Rolexen, IWC’s en Omega’s te liggen.