Laat je Grand Seiko zien X

“Rikki”, “Rikka”, “Kunpu”.
Het is een plaatje! :star_struck:

1 like

Nice :ok_hand:, geniet ervan :wink:

1 like

Heel mooie keuze! :ok_hand:

1 like

Niet van mij maar wel heul lekker

35 likes

Supergaaf deze! In het echt nog veel mooier dan op de foto’s. Gefeliciteerd met je aanwinst! :+1:

1 like

Erg mooi! :star_struck: gefeliciteerd!

1 like

Vandaag weer de sbgw252. Wat kan ik er van zeggen? Prachtig goud met flonkerende massief gouden indices en wijzers (aangeduid met de 8 puntige kompsroos op de wijzerplaat).

33 likes

Subliem!

1 like

Mooie review!

9 likes

Verdient meer dan een duimpje: magnifiek horloge :star_struck:

1 like

31 likes

30 likes

Beads-of-rice doet het goed op deze kast :+1:

1 like

Heerlijk horloge! De SLGH019 staat nog altijd een trapje hoger op mijn wishlist, maar deze mooie spring drive variant zou zeker geen straf zijn als alternatief :smiling_face_with_three_hearts:

Vandaag moet ik het met deze doen… het is zo moeilijk om met een telefoon goed op foto te krijgen, maar het geeft een idee :blush:

23 likes

Slightly out of focus

3 likes

Als jij die foto hebt gemaakt, zeg ik super goed gelukt! Echt prachtig.

1 like

Ja even snel uit de hand deze middag. Maar bij nader inzien kan het er wel mee door voor een iphone foto :smile:.

De stofjes moet je me vergeven, een foto is nooit echt vergevingsgezind helaas :thinking:

1 like

20 likes

25 likes

Misschien dat sommige leden hier het al wisten, maar ik kwam er vandaag achter dat juwelier Van Willegen geen GS meer verkoopt.

Vind ik persoonlijk erg jammer. Ik weet dat ze altijd heel enthousiast over het merk zijn geweest en zelfs events etc. rondom GS organiseerden. Ook altijd een heel fijne zaak om naartoe te gaan.

Na Brunott in Rotterdam en Driessen in Haarlem dus weer een AD minder. Vind het persoonlijk erg jammer hoe dit allemaal gaat. Het zal binnen de strategie van GS passen om naast de Rolexen, IWC’s en Omega’s te liggen.

8 likes