Blijft een plaatje🙌🏻
Dank, Petro! Jouw Spring Drive helemaal!
Mooie GS!
Bor, maar een lichtere leren of suède band zou’m ook goed staan. Cordovan is een prachtige leersoort, maar in deze donkerbruine kleur meer voor toolish horloges vind ik.
Heel gaaf model!
Helemaal wat hij zegt! En dat terwijl ik allesbehalve een BoR fan ben… Zou zelf voor een lichte suède band gaan.
Op een lederen kwaliteitsband waarbij de prachtig gepolijste bolle kast volledig tot z’n recht komt.
Op leer. Vind ik het horloge mooier.
BoR!
Allebei erg mooi. Met dit herfstweer zou ik zelf voor de leren band gaan
BoR.
Een van de mooiste types band imo.
Ik vindt dat de bruine leren band juist mooi contrasteert, waardoor de wijzerplaat de aandacht trekt ipv de drukke Bor schakeltjes. Horloges staan op leer zowiezo veel sjieker.
Op leer mooier dan de bor
Dankje! Zo’n casual bandje maakt er direct een heel ander horloge van. Die van jou blijft ook prachtig met die blauwe plaat
Mijne heeft zo’n grijze plaat die soms zelfs wat bruinig wordt. Geen strapmonster alleszins, maar dit bandje kleurt mooi mee
Eén van de mooiste GS-en. Je doet jezelf en het horloge te kort met de toevoeging “instap”. Geniet ervan.
Heerlijk zeg!
Mooi vastgelegd ook zo met dat licht erop
Le Matsuri
Op het franse forum (FAM) forum à montres, las ik een aankondiging van een event georganiseerd door Wadokei.
Als je de franse taal machtig bent en je houd van Grand Seiko en de Japanse horlogerie, dan zal dit je zeker interesseren.
De Matsuri wordt terug georganiseerd op zaterdag 5 april 2025 in Lille. (De vorige editie was in corona-tijd en kon toen helaas tot 2 keer toe niet doorgaan)
Op www.wadokei.me vind je leuke en interessante artikels en onder Présentation du Matsuri — Wadokei alle info over de Matsuri zelf.
Inschrijven kan vanaf vandaag. Op FAM was er in ieder geval veel interesse in.
Wie gaat mee?